שני בני אדם נהרגו היום (חמישי) מפגיעת רכבות. בתל אביב זינק אדם למסילה בתחנת "תל אביב השלום" ונפגע מרכבת חולפת. בעקבות הדריסה נפסקה תנועת הרכבות בין תחנת "תל אביב מרכז" לתחנת "תל אביב ההגנה", ביניהן נמצאת תחנת "השלום", על מנת לאפשר למשטרה לחקור את נסיבות האירוע.


מאוחר יותר, הולך רגל בן 60 נהרג מפגיעת רכבת צפונית לצומת הקרח ברמלה. פרמדיקים של מד"א טיפלו בגבר שסבל מפגיעה רב מערכתית והיה ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.



מוקדם יותר אירעה תאונת דרכים  בין שני רכבי שטח בשטח פתוח סמוך לערוער. על פי גורמי רפואה מהמקום פונו שני פצועים, ולאחר מכן נפטר אחד הפצועים מפצעיו בבית החולים. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה החשד כי מדובר בתאונה עצמית.



עוד קודם לכן רוכב אופניים בן 21 נפצע בינוני ונחבל בראשו לאחר שנפגע מרכב ברחוב הרב אהרונסון בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "שיבא" בתל השומר.



כמו כן, רוכב אופניים בן 54 נפצע באורח בינוני לאחר שהתנגש בעמוד בדרך אבא הלל ברמת גן. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא סובל מחבלת בטן.



בצהריים נקבע מותו של ארי נשר בן ה-17, בנו של הקולנוען אבי נשר, שנפטר היום לאחר שנפצע אנושות בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה לפני שלושה ימים בתל אביב. כזכור, בתאונה נפצע צעיר נוסף, בן גילו של ארי, באורח בינוני עד קשה. הנהג החשוד שפגע בנערים, ונמלט מהמקום לאחר התאונה, הוא כדורגלן קבוצת מ.ס אשדוד יצחק אספה, שעשה בזמן התאונה את דרכו חזרה ממסיבת יום ההולדת של חברו, שחקן הפועל רעננה אור דסה. אספה חשוד בעבירה של הריגה, וכמו כן בהפקרה ואי מתן סיוע לפצוע.