עובד זר כבן 26, תושב מונגוליה, נמשה מהמים היום (שבת) בבריכה בנחל פרת סמוך לכפר אדומים כשהוא במצב קשה, ובהמשך נאלצו גורמי הרפואה לקבוע את מותו. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בסיוע יחידת חילוץ מגילות וכוח רפואה של יחידת 669 של צה"ל ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. 



על פי הדיווח, הצעיר העובד באחד היישובים נכנס עם חבריו לבריכה. בשלב מסוים, הבחין חברו כי הוא במצוקה והזעיק את המשטרה. כוחות החילוץ שהגיעו למקום פינו אותו באמצעות מסוק לבית החולים הדסה עין כרם כשהיה במצב אנוש, ושם נאלצו הרופאים כאמור לקבוע את מותו. אין חשד לאירוע פלילי.



חיים חיימסון, חובש במד"א שהגיע לזירת האירוע, סיפר כי "הגענו עם ניידת הטיפול נמרץ לנקודה ממנה אפשר לרדת, וירדנו רגלית עם כל הציוד הרפואי. במקביל, הוזנקו מסוק חילוץ של 669 ויחידת חילוץ מגילות. כשהגענו ראינו בנחל, סמוך לבריכה, צעיר כבן 26 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו טיפול תרופתי, עיסויים והנשמה. לאחר מאמצים, נאלצנו לקבוע את מותו". 

בתוך כך, מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ גולן חילצו שלושה מטיילים שחשו ברע מנחל אביב שבגליל העליון. מתנדבי היחידה הגיעו למקום בשעות הצהריים ואיתרו קבוצת מטיילים של כ-20 בני אדם, בהם מטייל אחד כבן 67 שככל הנראה סבל מאירוע לבבי. למקום הוזנקו מסוק ויחידת חילוץ מחיל האוויר שפינו אותו להמשך טיפול במרכזי הרפואי לגליל. מתנדבי יחידת גולן חילצו שתי מטיילות בשנות ה-60 לחייהן, שככל הנראה התייבשו, על גבי אלונקות.

לאחר מכן, לוו כל חברי הקבוצה והוצאו מחוץ לתוואי הנחל במסע רגלי ובסיוע רכבי 4X4. מהמשטרה נמסר כי "שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל פרוסים ופועלים לאורך ימות השנה ובתקופת החגים בהיערכות מוגברת. זאת, במטרה להבטיח כי כל אזרח בישראל יוכל לטייל, לבלות ולחגוג בבטחה, והענקת המענה הנדרש בכל מקום ברחבי ישראל בעת מצוקה עם כוחות אוויריים, יבשתיים וימיים הכוללים יחידות חילוץ בכל רחבי הארץ".