בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) את מעצרו של הכדורגלן יצחק אספה בשלושה ימים. אספה, שדרס למוות את הנער ארי נשר ז"ל, ישתף פעולה עם חוקריו בחקירה הבאה לאחר שנפגש עם סנגורו החדש עו"ד כפיר דור, אותו מינתה קבוצתו מ.ס אשדוד. השחקן צפוי לתת את גרסתו ולענות לכל שאלות החוקרים, זאת לאחר שעד כה שמר על זכות השתיקה.

בתאונה בערב חג הסוכות בה היה מעורב אספה נהרג ארי נשר בן ה-16, בנו של איש קולנוע ישראלי, צעיר נוסף בן גילו נפצע באורח בינוני עד קשה. השניים נפגעו מרכב כשרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב, מול מגרשי הטניס, סמוך לכניסה לחניון האוטובוסים במקום. בזמן התאונה עשה אספה את דרכו חזרה ממסיבת יום ההולדת של חברו, שחקן הפועל רעננה אור דסה. 
בתוך כך, משפחתו של עבד חשאן בן העשר מבאקה אל גרבייה, שעבר בהצלחה ניתוח השתלת כלייה שהתאפשר הודות לתרומת איבריו של נשר, ביקשה להודות למשפחה ולחזק אותה. אביו של הנער, נעים חטאב: "אני יכול רק להודות למשפחה על החלטתם האמיצה הזאת לתרום את איבריו של הבן שלהם ולהעלות חיוך על פניהם של משפחות אחרות ולתת להן חיים חדשים. המילים שלי לא יספיקו להגיד את הערך האמיתי של מה שהם עשו".

ארי נשר. צילום: באדיבות המשפחה
הניתוח בוצע אתמול במהלך הבוקר על ידי צוות רב תחומי של מומחי רמב"ם ובית החולים "רות" לילדים. עבד סבל מינקות ממחלת כליות קשה, ובשנתיים האחרונות אף נתמך בטיפולי דיאליזה. עם תום הניתוח הוא הועבר אל מחלקת ט.נ ילדים להמשך טיפול והשגה, ונמסר כי מצבו יציב. 

כזכור, איבריו של נשר נתרמו לאחר מותו והושתלו בחמישה בני אדם. ליבו של ארי הושתל בגופו של גבר כבן 60 בבית החולים שיבא, ריאותיו בגבר בן 50 בבית החולים בילינסון, הכבד שלו בגופו של בן 36 בבית החולים איכילוב, כליה אחת בבן 17 בשניידר וכליה נוספת בבן 10 ברמב״ם. קרניות עיניו יושתלו בימים הקרובים.
"מתוך אמונה שאין דבר חשוב יותר מהצלת חיי אדם, החליטה משפחת נשר, באצילות יוצאת דופן ובשעתה הקשה ביותר, לתרום את איבריו של ארי, בתקווה שיצילו חיים של אחרים", נמסר מהמרכז הלאומי להשתלות.
רעייתו של הגבר שבו הושתלו ריאותיו של נשר, הגיבה בהתרגשות: "תרומת איברים הוא חסד עליון עם חשיבות גבוהה, שמי שזוכה לה – זוכה לחיים חדשים. אני רוצה להודות למשפחת נשר, שהחליטו ברגעים הכי קשים שלהם לתרום את האיברים. זה לא מובן מאליו, זו אצילות נפש". בתו הוסיפה: "נהיה אסירי תודה לנצח".