כשג' (שמה המלא שמור במערכת) התחילה לצאת עם גבר נוצרי, היא לא חשבה שהקשר יהיה מלווה בהטרדות ואיומים ויגיע גם לתקיפה מינית אותה חוקרת כעת המשטרה. לפני כמה שנים, כשהחל הקשר בין השניים, הדבר נודע בדרך כלשהי לתומך בארגון להב"ה שהחל לפרסם את תמונתה בכל מיני דפים ואתרים המשויכים לגורמי הימין הקיצוני. מאז, לטענתה, הפכו חייה לסיוט מתמשך והשיא הוא שההטרדות הגיעו עד למפתן דלתה.



לפני מספר ימים חזרה ג' מחופשה וגילתה לחרדתה שדירתה נפרצה. מלבד לפטופ וטבעת האירוסין, לא נגנב דבר. "הם באו במטרה להרוס", אומרת ג'. התוקפים גרמו נזק ובלגן והשאירו גרפיטי עם קללות ואיומים בכל מיני מקומות בדירה. בנוסף, הפורצים הרסו את שמלת הכלה שלה.



"אני מפחדת על חיי", טוענת ג', "אך באותה הנשימה חשוב לי להבהיר שאני לא מתכוונת לעזוב את בן זוגי ואני גם לא אעזוב את הארץ. אני אשאר כאן, אתחתן כאן ואקים כאן משפחה. אין שום דבר שיכולים לומר לי או לעשות לי שישנה את דעתי".



ג' הגישה תלונה במשטרה נגד להב"ה על איומים לחייה. "למה לא נותנים לי לחיות את חיי?" היא שואלת. "זה לא עניין של אף אחד עם מי אני אוכלת ארוחת בוקר או עושה ילדים או מזדקנת. כולי תקווה שמי שפרץ לדירה ימצא לו משהו קצת יותר הגיוני לעשות בחיים מלבד לפרוץ לדירות של אנשים שהוא לא מכיר ולהשחית להם את הבית".



ח"כ מיכל רוזין (מרצ) ביקשה למסור כי "כך נראית המציאות של זוגות מעורבים כאשר הפעילות הפושעת של ארגון להב"ה זוכה במקרה הטוב להתעלמות, ובמקרה הרע לחיבוק חם מהכנסת והממשלה. זהו ארגון שמורכב מפורעים, משחיתים, רודפים ופושעים, והטיפול של משטרת ישראל בהם אינו מספק. פניתי ופעלתי מול השר לביטחון הפנים מספר פעמים בנושא ויזמתי דיון מיוחד בכנסת. הגיע הזמן שממשלת ישראל והמשטרה יתעוררו ויעצרו את ההזיה הקיצונית הזו, כדי שלא נתעורר יותר מדי מאוחר, כשהכתובת כבר מזמן על הקיר."



משדולת הנשים בישראל נמסר: "אנחנו מזועזעות מפרטי המקרה המחריד שקרה לפני מספר ימים אחדים. אנו קוראות למשטרה ולרשויות לפעול בנחישות ובמהירות כנגד התוקפים. המקרה הקשה הזה מוכיח שוב עד כמה ארגון להב"ה, שפועל ממניעים גזעניים, מייצר טרור מגדרי ברחובות. את הטרור הזה חייבים לעצור".



מארגון להב"ה נמסר: "מדובר בבחורה עם בעיה נפשית קשה של תחושה של רדיפה. במשך שנים כל פעם היא מאשימה את אנשי להב"ה. החל באונס וכלה באיומים. מדובר בתלונות שווא ושקר. נשמח שתוגש שתלונה במשטרה שתוכיח שהיא עשתה את זה לעצמה. פעילי להבה מעולם לא פעלו ולא יפעלו באלימות כנגד בנות ישראל".



מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה אשר עדיין מתנהלת בימים אלו ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה. משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע אלימות ופגיעה בגוף או רכוש, ובהתאם נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות, על מנת להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".