יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, קרא הלילה (שני) לציבור להתפלל לרפואתו המלאה והשלמה של השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי. בלשון ההודעה נרשם כי אזולאי, שמצבו הרפואי הורע בחודשים האחרונים, "זקוק לרחמי שמיים מרובים, והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים". דרעי נמצא כעת סמוך לשר אזולאי, שאושפז בחודשים האחרונים בבית החולים הדסה עין כרם, יחד בני משפחתו. אנשים שנמצאים בקרבתו של השר מסרו כי מצבו קשה.



יו"ר ש"ס לשעבר, אלי ישי, קרא בפייסבוק גם הוא להתפלל למען אזולאי. "הציבור מתבקש לקרוע שערי שמיים בתפילה לרפואת השר דוד בן פרלה (אזולאי), הנמצא במצב קשה ביותר", כתב ישי, והוסיף את שיר המעלות.





כזכור, השר אזולאי התפטר מהכנסת מוקדם יותר השנה, ובמקומו נכנס לרשימת ש"ס לכנסת בנו חבר הכנסת ינון אזולאי. על אף התפטרותו, המשיך אזולאי האב לכהן כשר הדתות, אך חודשים רבים לא הגיע לישיבות מפאת מחלתו. 



בש"ס ציינו אז כי מדובר בהתפטרות במסגרת החוק הנורווגי הקטן והציפייה היא שעם החלמתו של השר אזולאי בנו יתפטר מהכנסת והשר ישוב לכהן כח"כ מהמניין. 

לפני כשלושה שבועות, באירוע במסגרת חניכתו של בית הכנסת הראשון בקבוצת כנרת לאחר 105 שנים מאז עלו ראשוני המתיישבים, הביא מנכ"ל המשרד לשירותי דת, עו"ד עודד פלוס, את ברכתו של השר אזולאי שלא יכל להשתתף עקב מצבו.