מגישת 103FM, ענת דוידוב, חשפה הבוקר (שלישי) כי הותקפה מינית על ידי אדם מוכר מאוד. דוידוב סיפרה כי כשהייתה בת 20 היא נאנסה על ידי דמות מפורסמת, וכי מעולם לא התלוננה על המקרה. "זאת הייתה טראומה, עד היום, עד היום אני לא מספרת מי האיש, אני לא רוצה לדבר על זה", אמרה מגישת הרדיו.

בפתיחת תוכניתה של דוידוב עם ינון מגל ב-103FM, דנו שני המגישים בוויכוח סביב מועמדותו של השופט ברט קוואנו, שהואשם בתקיפות מיניות, לבית המשפט העליון בארצות הברית. "אתה מכיר את הקמפיין של Me Too, ההמשך - 'למה לא התלוננתי'? גם לי היה מקרה כזה ולא התלוננתי", אמרה דוידוב למגל, "כי מה אני אלך בגיל 20 ואגיד שמישהו שהוא נורא מפורסם, ואני לא אגיד לך אם הוא עיתונאי, שחקן, מוזיקאי, לא משנה, מה אני אלך? לא אלך להתלונן על זה. זאת הייתה טראומה, עד היום, עד היום אני לא מספרת מי האיש, אני לא רוצה לדבר על זה".

דוידוב הוסיפה כי האיש "מוכר מאוד" וכי התקיפה ארעה "לפני הרבה שנים, אצלו בבית". מגל אמר אז כי גם הוא חווה אירוע דומה: "מישהי רצתה ולא רציתי ולחצה ולחצה ובסוף לא הייתה ברירה". דוידוב שאלה: "מה היא אנסה אותך?". מגל השיב: "לא אנסה, אני הייתי במצב לא נעים, הראיתי שאני לא רוצה. למה זה לא אותו דבר?". המגישה הגיבה: "היא אנסה אותך? אותי הוא אנס, אנס האיש הזה שהיה מבוגר ממני ב-20 שנה. אנס, אשכרה אונס, אצלו בבית". 


"אז למה את לא מתלוננת עכשיו?", שאל מגל. דוידוב השיבה: "כי אני לא אתלונן עכשיו, כי די, כי אני לא אתלונן". כששאל מגל למה התלוננה אז, השיבה: "כי הכוח של אותו בן אדם מפורסם, מאוד, לעומת ג'וק בת 20, הוא לא שווה כוחות בכלל. מה אני אתחיל עכשיו להתלונן ואני אלך?". 

המגישה הסבירה כי היא גם לא רוצה לחשוף לאיזה ענף משתייך התוקף שלה. "אני לא אומרת לך מאיזה סקטור, אני לא אומרת לך אם הוא זמר,שחקן, פוליטיקאי, אם הוא עיתונאי. אני לא רוצה להתלונן אז אני גם לא אגיד מאיזה מקום הוא בא".