גננת מאשקלון נעצרה היום (חמישי) בחשד לפגיעה בפעוטות בגן ילדים פרטי בעיר, זאת לאחר תלונה שהוגשה נגדה. מהמשטרה נמסר כי על פי החשד גננת הגן נקטה באלימות כלפי הקטינים שעה שהיו נתונים תחת חסותה. במשטרה אמרו כי "משטרת ישראל פועלת למען בטחון הציבור ורואה בחומרה רבה כל חשד לפגיעה בחסרי ישע".

מעצרה הוארך בחמישה ימים והיא חשודה שהתעללה בפעוטות בגן מגיל אפס עד שלוש. נבדק בכמה ילדים מדובר ומה היו מקרי ההתעללות. ב-2013 נחשדה ונחקרה בגין עבירות דומות וב-2016 הורשעה ועשתה עבודות שירות.
 
שלשום גזר בית משפט השלום בחיפה שנת מאסר על רחל לוי (69), מטפלת לתאומים בני 7 חודשים, שהתעללה באחד מהם לפני שלוש וחצי שנים. על פי הודאתה הורשעה לוי בעבירות של תקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה של ממש, תקיפה בנסיבות מחמירות ותקיפה סתם. על פי כתב האישום המתוקן, לוי היכתה את אחד התאומים בראשו, בין היתר באמצעות בקבוק, ולאחר מכן כשסירב לאכול מהבקבוק, נשענה הנאשמת על גופו עם פלג גופה העליון והצמידה את ראשה לראשו. 
 
למחרת, כאשר התינוק שכב על השטיח בסלון הבית, הרימה אותו הנאשמת, הפכה אותו בחוזקה על גבו, הטיחה אותו בשטיח וניערה את גופו מספר פעמים. כמה דקות לאחר מכן, טלטלה הנאשמת את התינוק בעודו יושב בסל־קל והכתה בידה בפניו כמה פעמים. גם אחותם של התאומים, בת 3 באותה תקופה, הייתה נתונה להתעללות מצד המטפלת. באחד הימים הילדה ניגשה ללוי, שישבה על רצפת הסלון, ונתנה לה מכה קלה בגב. בתגובה הנאשמת דחפה בחוזקה את האחות, וזו נפלה על הרצפה ופרצה בבכי. 
 
השופטת אורית קנטור כתבה בגזר הדין: "מעשי הנאשמת חמורים ומצדיקים ענישה משמעותית, כאשר יש להוקיע אלימות כלפי תינוקות רכים כתופעה בלתי נסבלת ובלתי מתקבלת על הדעת, במיוחד כאשר מדובר במטפלת שהייתה אמורה לטפל בתינוק שעליו השגיחה ולא לנקוט כלפיו באלימות מכל סוג שהוא". 
כמו כן, נכתב בגזר הדין: "לא ניתן להימנע מהטלת עונש מאסר מאחורי סורג ובריח גם אם עסקינן באישה כבת 69, ללא עבר פלילי, כאשר ניתן לראות באירוע – המתמשך –  סוג של מעידה חד פעמית באורחות חייה".