בלשי תחנת דימונה שבמרחב נגב בשיתוף עם חוקרי המודיעין של יחידת דרור של שירות בתי הסוהר, עצרו היום (שבת) בסמוך למתחם בתי הסוהר נפחא-רמון, גבר ואשה תושבי העיר לוד כשהם מנסים להחדיר מכשירי טלפון סלולרי באמצעות רחפן. ברכב בו נעצרו, נמצאו מכשירי טלפון סלולרי נוספים, כסף רב וחומר כתוב בעל ערך מודיעיני.

אחד משני העצורים אמור היה לשהות במעצר בית, והשניים הועברו להמשך חקירה במשטרת דימונה. מהמשטרה נמסר כי נבחנת מעורבות גורמי טרור בניסיון ההברחה.

השניים נתפסו במהלך פעילות משותפת של בלשי תחנת דימונה במרחב נגב עם חוקרי יחידת דרור של שב"ס. הפעילות המשותפת התבצעה לאור מידע וממצאים שנאספו מבעוד מועד על ידי צוות החקירה המשולב כנגד השניים, החשודים בניהול מגע וקשר עם גורמי טרור בשטחים. ביחידת המודיעין של שב"ס ניהלו את החקירה בתוך כותלי הכלא כדי להתחקות אחר האסיר אליו מיועדים הטלפונים, ורק לאחר שהוא אותר, בוצע מעצרם של השניים.

צילום: דוברות שב"ס
  
באמצע החודש שעבר, סוכלה הברחת סמים לבית סוהר איילון, באמצעות רחפן. סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר זוהה הרחפן, הכוחות זיהו את המשגרים בעת שיגור הרחפן, עיכבו שלושה חשודים ומצאו את הרחפן כשעליו חומר חשוד כסם. החשודים הועברו להמשך חקירה במשטרה, שמתכוונת לערב גם את גורמי השב"כ על מנת לבחון האם מעורבים החשודים בפעילות טרור וניסיון הברחה תוך כוונה לסייע לגורמי טרור.