אירוע חריג באשקלון: נערה כבת 17 נפצעה באורח קשה ואחיה כבן 7 נפצע בינוני לאחר שנפלו הערב (שבת) מהמרפסת בקומה השנייה בבניין מגורים ברחוב האצ"ל באשקלון. השניים ככל הנראה נשענו על מעקה המרפסת בקומה השנייה, מה שגרם לנפילתו. השניים קיבלו טיפול מחובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ופינו אותם לבית החולים ברזילי כאשר הנערה בהכרה מעורפלת וסובלת מפגיעה רב מערכתית, ואילו אחיה נמצא בהכרה מלאה וסובל מחבלת ראש.


 


על פי הדיווחים, השניים ככל הנראה נפלו על מכוניות שחנו מתחת לבניין. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה במטרה להבין מדוע קרס המעקה. 

חובשי מד"א, בן טטרו ועמית שחורי, סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו בחניית בניין מגורים נערה כבת 17 לכודה בין שתי מכוניות חונות. אנשים במקום סיפרו שהיא נפלה מהקומה השנייה בבניין ועליה נפל גם ילד. היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מפגיעה רב מערכתית. חילצנו אותה בסיוע אנשים במקום, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית חולים כשמצבה קשה"

החובשים מספרים כי אחיה בן ה-7 של הנערה "התהלך במקום וסיפרו לנו שהוא נפל על הנערה, הוא סבל מחבלה בראש והיה בהכרה מלאה. לאחר בדיקה רפואית במקום פינינו גם אותו לבית חולים כשמצבו בינוני".

מבית החולים ברזילי באשקלון, בו מטופלים הילדים, נמסר כי "הנערה במצב בינוני עד קשה והילד במצב בינוני. שניהם בהכרה ועוברים בדיקות הדמיה״.