עו"ד גונן בן יצחק היה ידוע בציבור בעיקר בעקבות פעילותו הביטחונית למען מדינת ישראל, ובכללם הפעלתו של "הנסיך הירוק", שנחשב לאחד ההישגים הגדולים ביותר של השב"כ. אך אמש הוא עלה לכותרות לאחר שנעצר, כיוון שניסה לחסום את שיירת ראש הממשלה, שיצאה מאירוע בבית שאן. הוא הופל על ידי מאבטח משיירת ראש הממשלה.



גונן התראיין היום (ראשון) ב-103FM וסיפר על האירוע: "הפגנתי אתמול בבית שאן ואני הייתי זה שנעמד עם הדגל למחות מול שיירת ראש הממשלה. אינני שייך לתנועה פוליטית אלא נלחם נגד השחיתות השלטונית. ראיתי הרבה טרור בחיי אך השחיתות השלטונית מסוכנת הרבה יותר לחברה הישראלית. החברה הישראלית לא תקרוס בגלל טרור אך עלולה לקרוס מתוך ריקבון פנימי. אני חושב שאנחנו בדרך לשם. כל המפגינים מנסים לעצור את התהליך הזה שנראה לנו מאוד מסוכן. זהו מלחמה על דמותה של מדינת ישראל".
"המדינה נגועה בשחיתות ואנחנו עדים לגרירת הרגליים. עושים הנחות לנחקרי V.I.P. גם פרשה חמורה שנוגעת לביטחון ישראל, פרשת הצוללות, נעשית בצורה מאוד לא מקיפה. המלחמה בשחיתות אינה מלחמה פוליטית. נלחם בכל אדם מושחת".

על האירוע אמש הוסיף: "ראינו את שיירת ראש הממשלה מתקרבת והנפנו שלט וניסינו לצלם את האירוע. זה קרה בדיוק כשהשיירה עברה ולכן נעצרתי. אני ממליץ למי שעוד לא ראה את הסרטון בנושא לראות אותו לבדוק את הדברים. לפתע קפץ עליי מאבטח ונעצרתי לחקירה. הוא רק עשה את עבודתו ובדק שאין לי כוונות לפגוע בראש הממשלה". 
בהמשך התייחס לאירוע הירי שהתרחש הבוקר סמוך לאריאל: "הייתי רכז שטח לסיכול טרור. זה אירוע קשה ומאוד מצער. שירות הביטחון הכללי נמצא במרדף אחר המחבל שמסתובב חופשי בשטח עם רובה סער. את הדבר הזה צריך לעצור. מעבר לכך מתבצעת חקירה כדי להבין מהיכן הגיע הרובה ואם מדובר בהתארגנות של אדם בודד. זה נראה יותר מאירוע של אדם בודד".