פחות מחודש אחרי יום כיפורים, הונחה על שולחנו של בית הדין הרבני אחת מתביעות הגירושין המוזרות ביותר שהגיעו לשולחן הדיינים בתקופה האחרונה. 
מהתביעה עולה כי שעה אחת בלבד לאחר שהבעל עמד מול היכל ספרי התורה בבית הכנסת השכונתי במהלך תפילת כל נדרי, הוא התוודה בפני אשתו כי בגד בה עם חמש נשים שונות, במהלך השנתיים האחרונות. 
 
בני הזוג נישאו לפני 14 שנים והביאו לעולם שלושה ילדים. הבעל הוא איש עסקים, והאישה כלכלנית בגוף פיננסי גדול ונחשבת לעילוי בתחומה. "הווידוי-הגדול" כפי שמכנה זאת האישה לווה בסיסמאות כמו: "אני אוהב רק אותך" ו"...מצטער שבגדתי.... זה היה חטא". הבעל הוסיף ואמר לאשתו בשיאו של הווידוי כי נדר נדר שלא יבגוד בה יותר לעולם. האישה ענתה לו באותו מעמד: "רוצה שנשים ברקע את השיר 'נשבע לך לא בוגד'"?
 

האישה, שמאז הווידוי עזבה את בעלה ועברה לבית הוריה יחד עם שלושת הילדים, מסרבת להשלים עם ההבטחות. היא מבקשת מבית הדין הרבני את מלוא הכתובה העומדת על מיליון שקלים וכן מחצית מהרכוש שצברו מאז נישאו ומדובר בסכום של  במיליוני שקלים.
 
הבעל טוען באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי אומנם בגד ברעייתו, אבל הוא מבקש הזדמנות שנייה. לדבריו הבטיח לא לחזור על המעשים האלה ולנסות לשקם את חייו ואת הזוגיות עם אשתו. עו"ד סולן טוענת כי האישה הסכימה לשלום בית עוד לפני הגשת התביעה אבל הבעל סירב לחתום על שורה ארוכה של מסמכים כתנאי להסכמתה. עוד הדגישה עורכת הדין כי חתימה על מסמכים כמו ויתור על עסקיו במקרה וייתפס בוגד שוב, הם סוג של סחיטה רגשית וממונית והבעל, בצדק, סירב. למרות זאת הוא מבקש מבית הדין הרבני לכפות על האישה שלום בית ותקופת ניסיון לשקם את הנישואין.
עורכת הדין שרין סולן. צילום: יח"צ