הפרשה שמסעירה את המערכת המשפטית: עדויות מחקירתו של יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, פורסמו הערב (שני) בחדשות ערוץ 10. בחקירתו הודה נוה בכל העובדות, וטען: "עשיתי טעות איומה. לא התכוונתי לרמות. זה היה עניין של רגע, אחרי שכ' הייתה בפאניקה מוחלטת וביקשה ממני. הגענו לשדה התעופה, ולא רציתי שאשתי תדע שהיא טסה איתי בגלל משפט הגירושין. אין לה שום עיכוב יציאה מהארץ. היא פשוט עברה איתי דרך השער". 
 
בתוך כך, נוה הודיע כי במידה והתיק נגדו לא ייסגר עד הכינוס הבא של הוועדה למינוי שופטים, הוא ישעה עצמו מתפקידו כעומד בראשה. הוועדה למינוי שופטים הבאה, העתידה להתקיים בחודש הבא. בפוסט שהעלה בפייסבוק התייחס נווה לפרשה, וכתב: "לאור מחול השדים שמתחולל סביבי בימים האחרונים, מצאתי נכון להבהיר את המובן מאליו, אם תיק החקירה נגדי יהיה תלוי ועומד עד ה-23 בנובמבר, מועד הכינוס הבא השופטים, לא אקח חלק בישיבה. רבים מהפרסומים אודות חקירתי שגויים ושקריים, זוהי שעתם היפה של הפרשנים ומוצצי הדם למיניהם". 

כזכור, נוה נחקר במשטרה לאחר שסייע לכאורה לנוסעת שהתלוותה אליו לעבור את הכניסה לישראל בנתב"ג, מבלי לעבור דרך ביקורת הדרכונים. סגנו של נווה, הגיש היום תלונה נגדו לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, ובה דרש להשעות אותו לתקופה ממושכת: "לפי הפרסומים, זוהי התנהגות שפוגעת בכבוד המקצוע ועל זה יש להעמידו לדין", אמר במהדורת ה"חדשות".