צעיר בשנות ה-30 לחייו לתינוקת בת עשרה חודשים נעצר אתמול בחשד שהכה אותה והתעלל בה. היום (חמישי) צפוי להתקיים דיון בעניינו של החשוד בפני בית המשפט ובקשת המשטרה להאריך את מעצרו. החשוד נחקר בגין עבירות של תקיפת קטין חסר ישע, גרימת חבלה על ידי אחראי והתעללות פיזית ונפשית בחסר ישע. דיווח הועבר לגורמי הרווחה.

במשטרה אמרו כי "בעקבות דיווח שהגיע למשטרה אודות חשד להתעללות בתינוקת כבת 10 חודשים, פתחה המשטרה בחקירה יזומה ומהירה תוך הוצאת צווי מעצר וביצוע פעולות מתוחכמות לאיתור האב שניסה להימנע מחקירתו. בחקירה הצליחו החוקרים לחשוף מסכת של תקיפה והתעללות בתינוקת על ידי האב במשך חודשים".

עוד נמסר כי המשטרה "פועלת בנחישות וביד קשה כנגד מעשי אלימות, בייחוד אלו המבוצעים על ידי הורים כלפי ילדיהם חסרי הישע, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ולמניעת המשך הפגיעה בהם".


בתוך כך, לפני ארבעה ימים הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום לבית משפט השלום בעיר כנגד אביבה דהן, ליהיא בן דניאל ואורנה אקבלי בגין שורה של אישומים בעבירת תקיפה של פעוטות בגן בגבעתיים. בנוסף, מואשמות דהן ובן דניאל בחלק מן האישומים, בעבירת תקיפה על-ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש.

על פי כתב האישום, אשר הוגש על ידי עו"ד קלאודיה בילנקה, במהלך החודשים מאי–יוני 2018, הנאשמות היו אחראיות על שלומם של כ-20 פעוטות בגן בגבעתיים, בני חצי שנה עד שלוש. דהן הועסקה כגננת בגן ובן דניאל ואקבלי הועסקו כסייעות בקבוצת הפעוטות.

בהזדמנויות רבות תקפו הנאשמות דהן ובן דניאל את הפעוטות, בדרכים שונות לרבות בדרך של מכות, דחיפות, צביטות ובעיטות ובמקרים אחדים גרמו לפעוטות מכאוב. הנאשמת אקבלי תקפה פעוטות בשתי הזדמנויות. הנאשמות נהגו אף להעניש את הפעוטות, באמצעות העמדתם בפינת הגן לפרק זמן ממושך וכן מנעו מהם מזון.