חברי צוות "הקבינט" של 103FM יצאו הבוקר (חמישי) נגד התגובות הגזעניות לחתונתם של השחקן צחי הלוי והעיתונאית לוסי אהריש, זאת לאחר שחבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) טען כי המגישה "פיתתה יהודי כדי לפגוע במדינה".  

יואב לימור, שפתח את הדיון, אמר: "בישראל אי אפשר שיהיה אירוע משמח ללא שובל מכוער. אתמול בערב לוסי אהריש התחתנה עם בכיר ליבה צחי הלוי. ואז יצאו מהחורים הגזענים הקטנים, ביניהם גם כמה שרים וחברי כנסת שהאשימו את לוסי בכך שפיתתה את הלוי להתחתן איתה".

רוני דניאל השיב לו: "תעזבו אותנו מהשטויות האלה. תנו לשני אנשים שאוהבים אחד את השני לחיות יחד. הם נאלצו להסתיר את היחסים שלהם. מה קרה לנו?".

 


"אגב דרעי, הוא כבר סיים עם החקירה שלו?", תהה לימור, שהוסיף: "אני מכיר את לוסי הרבה שנים ולא קל לה להיות מי שהיא. היא גדלה בקרב יהודים והיא מוכשרת לא פחות מאף אחד מאיתנו. חבר כנסת פשוט התנפל עליה ואמר שהיא פיתתה את בן זוגה".
 
"הסגנון הזה כל כך צפוי כחלק מאישיותו של האיש הזה שרוצה למשוך תשומת לב", ענה דניאל. 
 
אלון בן דוד הצטרף אף הוא לשיחה, ואמר: "ממתי נהיה שיח על טוהר גזע במדינה שלנו? שכל אחד יחיה איך שהוא רוצה".

"השיח הזה תמיד היה", קבע דניאל, "אך כשנבחרי ציבור נכנסים לתוך הדבר הזה זה מעצבן אותי. מה זה הקשקושים האלה. עדיף שיסתום את הפה. עוד נכונו לזוג עוד לא מעט מכשולים ואני מאחל שיהיה להם רק טוב". 
 
יואב לימור סיכם את הדיון באומרו כי "כשלמדתי תורה בתיכון למדתי על המשפט 'דרך ארץ קדמה לתורה'. שיחזרו לכלל הזה, גם בנוגע לגניבת כסף ציבורי וגם באופן כללי. שיהיו בני אדם. זה יעזור הרבה יותר".