אתמול הובאו למנוחות צבי גינזבורג בן השנתיים ואחותו אפרת בת ה־4, שנספו באסון השריפה שלשום בלילה בביתר עילית. על פי הערכות, האסון הכבד נגרם ככל הנראה כתוצאה ממנורת לילה שנפלה על מיטה וגרמה לדליקה הקשה. לאחר שקברו אמש את ילדיהם הקטנים, הוריהם של צבי ואפרת פנו היום (חמישי) בסרטון וידיאו שמטרתו לגייס תרומות למשפחה, שאיבדה בשריפה את כל רכושה. 
האם השכולה דבורה פנתה ואמרה כשלצידה האב ראובן: "אני ורוביק קברנו 2 קורבנות. זה לא רק הקורבנות שלנו זה לא קורה רק לאדם פרטי זה קורה לכל עם ישראל ביחד. נשארתי בלי הילדים, ובזה אף אחד לא יכול לעזור לי. אבל נשארתי גם בלי בית. אין לי לאן לחזור. לא נשאר כלום. אני פונה אליכם כדי שתעזרו לי לקיים את מה שהבטחתי לבנות - שיהיה לנו בית שמח ובריא".
עוד הוסיפה האם: "אני הבטחתי לבנות שנמשיך להיות משפחה שמחה ושנגדל אותם בשמחה ושבעזרת השם, השם ישלח לי עוד ילדים ושאנחנו נמשיך להיות חזקים ומאושרים. אבל אין לי כוחות לבד. אני צריכה את העזרה שלכם".

 
אפרת וצבי גינצבורג ז"ל

"ברוך ה' נשארנו עם שלוש אוצרות בבית - איילת, רחלי ואלישבע, והן לא ברורות מאליו. אלישבע הייתה בין המיטה של צבי למיטה של אפרת, ומלאכים הוציאו לנו אותה משם. חוץ מהאלבומים של אפרת וצביקי לא נשאר לי כלום. אני פונה אליכם בבקשה שתעזרו לי תעזרו לי לקיים את מה שהבטחתי לאיילת, לרחלי ולאלישבע שיהיה להם בית שמח ובריא. אני מודה מראש מכל מי שיעזור לי. אני בטוחה שתתגייסו למעני, אחים יקרים שלי, ואני מברכת אתכם שלא תדעו אף פעם צער", הוסיפה דבורה.

שולי סגל זלוטסקי, בת דודה של האם ומנהלת קמפיין ההתרמה אמרה: "הם במצב קשה, לא מאמינה שהם יחזרו לעבוד בקרוב. כל הבית חרוך והביטוח לא מחסה את הנזקים, הם יצטרכו גם פסיכולוגים ואנשי מקצוע, כל תרומה תעזור".

לתרומות למשפחת גינצבורג - לחצו כאן