האדם השלישי הכי "מעורב", לפחות תקשורתית, בחתונה המפתיעה של לוסי אהריש וצחי הלוי, הוא חבר הכנסת אורן חזן, אשר יצא בחריפות נגד "ההתבוללות" וכינה את הלוי "מוסלמילוי". חזן ספג ביקורות חריפות משלל גורמים, והיום (חמישי) התעמת עם בן כספית ורוני בראון בתוכניתם ב-103FM. השיח עלה לטונים גבוהים, עם אמירות קשות משני הצדדים.



חזן החל ואמר: "אתה מבין שאני לא עצמתי עין בלילה בגלל הסיפור הזה. אני חלק מעם ישראל, התבוללות היא רעה חולה. לצערי יש כתבים ופרשנים בשקל, שבמקום להתעסק על הדיון בשיח על ההתבוללות, בחרו להתעסק בדברים שלי. ברור לכם שאני לא חושב שלוסי רוצה לחסל את כולנו".

אתה שומע את עצמך?

"אני מחייך כי אני שומע באיזה שטויות אתם מתעסקים. אני יודע טוב מאוד שאם הייתי כותב 'די להתבוללות', הנושא הזה לא היה עולה על הפרק ולא היו כותרות. רציתי להיות פרובוקטיבי, ולעלות לסדר היום את הנושא, אז כתבתי את מה שכתבתי על לוסי".
אם היה חבר פרלמנט גרמני יוצא באותה לשון ציורית נגד מישהו מהגזע הארי שייעז להתחתן עם יהודייה. לא היינו צועקים אנטישמיות?
"גם אם גרמני היה אומר שהוא מתחתן עם יהודייה, הייתי עונה את אותה תשובה. זה לא עניין של ערבי ויהודים, זה עניין של יהודים וגויים. התבוללות זאת הסכנה הקיומית הכי גדולה של העם היהודי. אם לא נשמור על עצמנו, ניעלם וניכחד. לא עשיתי כדי לקבל תקשורת ולעלות לשידור, קיבלתי חשיפה בזכות זה לעשר שנים. אני רוצה שנושא ההתבוללות יעלה על סדר היום".

תעבירו חוק נגד זה. אם אתה רוצה שנהיה גרמניה הנאצית, בוא נלך עד הסוף. אהבה זה דבר חופשי. אתה חי בתקופת בית ראשון
"אנחנו לא נהיה גרמניה הנאצית. צריך להבין. אם אוהבים, שתתגייר". 

שמעת על פלייר קייטס (אשתו השנייה של בנימין נתניהו, שהיתה נוצריה)?
"אם הנושא של לוסי וצחי היה נשאר בינו לבינה בשקט, כמו שהיה עד עכשיו, הכל היה בסדר. הם שמרו על זה בשקט כי הם ידעו שמשהו לא נכון. ברגע שהתקשורת אתמול בירכה, ופושים, והכל, אז צריך לעלות את זה. אני רוצה שלא יתאהבו".
איזה מזל שלא התאהבת בזונה בולגריה בזמנו. מה היית עושה?
אני לא יודע, אבל אני יודע שאתה היית אצל זונה בולגריה ואני לא, אבל לא נדבר על זה עכשיו".

אמא שלי היא בולגריה, ויכול להיות שהיא היתה זונה. אבל היא לא פה לענות לנו על הזבל הזה. 
"אנחנו יהודים, אמא שלך לא המירה את דתה בבולגריה, היא נשארה יהודיה. היו כאלה ששילמו בחייהם על זה".
גם צחי הלוי לא ממיר את דתו
"אבל הילדים שלו לא יהיו יהודים.

אתה יודע, שלשום נרצח הבן של 'ינעל העולם', מלך השוק, שידוע מאוד לאוהדי הפועל ת"א. אני רק השבוע גיליתי שהוא ערבי. גם אוהדי הפועל אמר לי שהוא ערבי. אב יהודי ואם ערבייה, הוא ישראלי טוב. היהודים מתרבים כמו שפנים. ממה אתה בורח?
"תראה במה אתה מתעסק. אל תדבר , אל תבלבל לי את המוח, כי חברה שלי נרצחה ביום ראשון האחרון, אז אל תבלבל לי את המוח. אתה בורח לפרט מהכלל. 
בא לי להקיא
"אתה יכול להקיא. דחוף אצבע. ברגע שהתקשורת אתמול עשתה פושים וכותרות ומברוקים והראתה כאילו זה דבר גדול, זה פגע בי. מפחיד אותי הדבר הזה. מסכן אותנו. אני גיליתי שלא מעניין את האנשים אם הם יהודים. זאת שליחות מבחינתי. אני הייתי בטלוויזיה לפני שבועיים, היה אייטם על הקצין המוסלמי הראשון בצה"ל, הוא אמר 'אמא שלי יהודייה שהתחתנה עם ערבי'. אף אחד, חוץ ממך, לא היה רוצה שהבן שלו יתחתן עם ערביה". 
גם אני רוצה, אבל אם הבן שלי יתאהב במוסלמית, אני לא אבדוק בציציות. העולם השתנה, אהבה לא רואה גבולות
גם החברה הגויה שהיתה ליאיר נתניהו זה לא בסדר. 
תעבירו 40 מנדטים, תעבירו חוק
"יש חוק, הם לא התחתנו אתמול כדת משה וישראל, אני לא צריך לחוקק חוק.

אתה לא מכיר את החוק. זה לא החוק שאתה מדבר אליו.
"העם היהודי הוא העיקר".
אני יוצא מפה ומתאסלם
"אוי ואבוי לך. אקח אותך איתי לשיעור תורה בקרוב".