גבר בן 70 טבע היום (שבת) למוות בחוף סירונית בנתניה. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה במקום, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א דוד שוסמן, שהיה בחוף הים עם בנו, סיפר: "סמוך לקו המים ראיתי את המצילים מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בסיסיות בגבר כבן 70 שנמשה מהים כשהוא מחוסר הכרה ומיד ניגשתי למקום על מנת לסייע בפעולות ההחייאה".

פרמדיקית מד"א, קטי שוסמן, שהגיעה למקום בניידת טיפול נמרץ, סיפרה: "כשהגעתי לחוף הים ראיתי את בעלי, פרמדיק במד"א מבצע יחד עם המצילים פעולות החייאה בסיסיות בגבר שנמשה מהים, ביקשנו מהמצילים שישגיחו על הילד שלנו, פעוט כבן שנתיים ויחד ביצענו את פעולות ההחייאה המתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל מצבו של הטובע היה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

ביום שלישי גבר כבן 80 טבע למוות בחוף הנסיכה באילת. מותו נקבע לאחר שחובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שלא צלחו. השבוע סיכמו במד"א את עונת הרחצה, שהחלה ב-17 למרץ והסתיימה השבוע, ואמרו כי טבעו בה למוות 72 בני אדם, מה שמהווה עלייה של עשרות אחוזים לעומת 39 בני אדם במהלך עונת הרחצה הקודמת.



על פי הנתונים, המספר הרב ביותר של הטביעות, 140, התרחשו בחופי הים התיכון. בנוסף לכך, 37 טבעו בבריכות ציבוריות ו-24 בבריכות פרטיות. מספר טביעות גבוה יחסית נרשם גם בים המלח (9), בכנרת (7) ובחופי אילת (6). 



כ- 70% מהטובעים שקיבלו טיפול רפואי הם גברים, לעומת 30% נשים. הטובע הצעיר ביותר היה פעוט כבן חצי שנה, שטבע למוות בבריכה פרטית, ואילו הטובע המבוגר ביותר הייתה בת 88 שטבעה למוות בים המלח. קבוצת הגיל המיועדת ביותר לטביעה, כ-25%, היא ילדים בגילאי 11-20, ומיד אחריה (18%) מבוגרים בני 21-30.