המשטרה והחטיבה היהודית בשב"כ חוקרות האם מתנחל זרק את האבן שהרגה את עיישה אל-רבי בת ה-45, בזמן שנסעה עם משפחתה בכביש 60 סמוך לצומת תפוח. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, מסר היום (שבת) את תנחומיו לבעלה, שלפי מקורות פלסטינים נהרגה בעקבות יידוי אבנים של מתנחלים סמוך לשכם.



עבאס הכריז עליה כ"קדושה מעונה, כיוון שהקריבה את דמה למען מולדתה ועמה". הוא גינה את יידוי האבנים, אותו כינה "פשע נתעב שבוצע על ידי מתנחלים, תחת הגנת מדינת הכיבוש", ואמר כי "הפשע הזה לא יכול לעבור ללא עונש".

ראבי התגוררה בכפר בידיה שבשכם. בעלה, יאקוב, אמר כי אשתו נפצעה בראשה כתוצאה מאבן גדולה שנזרקה לעברם, וכי בתו שהייתה גם היא ברכב לא נפגעה. לדבריו, הוא נסע להחזיר את אשתו מחתונה של קרובה משפחה בחברון, ובנסיעה חזרה לביתם המכונית הותקפה.

"המשכתי לנסוע תוך כדי שצעקתי לה, 'עיישה, עיישה'", אמר. "ילדתנו בת התשע, שישבה במושב האחורי, בכתה וצעקה כשהבינה שאמה נפצעה". הממשלה הפלסטינית ברמאללה גינתה את האירוע וחידשה את קראיתה למתן הגנהה בינלאומית על פלסטינים כנגד "עבירות דמים והתקפות ע"י מתנחלים וכוחות הכיבוש". יוסף אל מחמוד, דובר הרשות הפלסטינית, אמר כי ישראל תישא באחריות מלאה להסלמה בגדה המערבית. 
גם משרד החוץ של הרשות גינה את "הפשע האכזרי של המיליציות הטרוריסטיות של המתנחלים", ואמר כי הוא יגיע עד לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג.