שוטר נפצע היום (ראשון) באורח בינוני בביתר עילית מפגיעת רכב, שהחל בנסיעה פרועה לאחר שנעצר לבדיקה על ידי שוטרים. כוחות משטרה וצבא פתחו מיד לאחר האירוע בסריקות לאיתור הרכב. על פניו, בשלב זה עולה חשד כי מדובר באירוע על רקע פלילי, אך במשטרה לא פוסלים אפשרות כי מדובר באירוע פח"עי. 



הרכב המדובר, בו ישבו מספר דמויות הלבושות בבגדים חרדיים, לכאורה, נעצר לביקורת על ידי שוטרים של מחוז שי בתוך העיר, אולם בנסיבות שטרם התבררו פתח נהג הרכב בנסיעה, פגע באחד השוטרים, פצע אותו ונמלט מהזירה. 


כוחות גדולים, כאמור, הוזנקו למקום, ופתחו בסריקות בניסיון להתחקות אחר עקבות החשודים. מצבו של השוטר טרם ידוע, והוא קיבל טיפול במקום על ידי כוחות ההצלה. החקירה בראשיתה. 


מוקדם יותר היום  נפצעה הולך רגל בת 67 ברחוב ביל"ו ברחובות ונפצעה באורח בינוני. הנהג שפגע בה נמלט מהמקום לאחר התאונה. המשטרה פתחה בסריקות לאיתורו, ונפתחה חקירת האירוע. 

אתמול האריך בית המשפט באשקלון את מעצרם של החשודים בתאונת ה"פגע וברח" במושב ברכיה בחמישה ימים נוספים, עד ליום רביעי הקרוב ב-13:30. השופט עידו כפכפי נעתר לבקשתם של חוקרי המשטרה באשר לזמן ההארכה, זאת לאחר שמעצרו של החשוד המרכזי בן ה-32 כבר הוארך עד לאותו יום. 
 
מוקדם יותר אתמול דווח כי חקירת תאונת הפגע וברח המדוברת, בה קיפח את חייו רוכב האופניים החשמליים יגאל סעדון, מסתעפת בעקבות מעצרם של שני החשודים, בני 20 ו-21. אחד החשודים הסגיר עצמו למשטרה לאחר שהבין שהחוקרים דולקים בעקבותיו, וחשודה נוספת, בת 30, שעל פי החשד הייתה זו שסייעה בפינויו של החשוד המרכזי בפרשה לבית החולים, שוחררה למעצר בית בתום חקירה.