מניין ההרוגים בתאונות הדרכים מוסיף לעלות: רוכב אופניים כבן 60 נהרג היום (שני) לאחר שנפגע ממערב בטון בכביש 483 סמוך לצומת הכניסה לקיבוץ גבעת השלושה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מפתח תקווה שהגיעו למקום העניקו להרוג טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אולם בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו עקב הפציעות החמורות מהן הוא סבל.



פראמדיק מד"א, דוד ברוכי, סיפר כי "במרכז הצומת שכב רוכב האופניים, גבר כבן 60, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית שהתהלך בזירה היה נסער ולא נזקק לטיפול רפואי".
נריה חג'בי, חובש באיחוד הצלה, סיפר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה של רוכב אופניים שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת משאית. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".


מוקדם יותר היום, רוכב אופנוע כבן 34 נפצע באורח בינוני סמוך לצומת ביל"ו, לאחר שנפגע מרכב בכביש 40. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא סובל מחבלת חזה וגפיים. 

בשעות הבוקר, רוכב אופנוע כבן 65 נפצע בינוני בראשו לאחר שהחליק בנתיבי איילון דרומית למחלף לה גווארדיה. צוות מד"א שהגיעו למקום פינה אותו לבית החולים איכילוב.