מתילד אנקרי, רעייתו של לורן אנקרי, הנהג שחשוד בהריגת שמונת בני משפחת עטר בתאונה שאירעה בכביש 90, בסמוך לים המלח, סיפרה על התחושות של בני המשפחה בשיחה עם "חדשות עשר": "אנחנו מאוד כואבים, זו טרגדיה אחת גדולה. אני לא מאחלת את זה לאף אחד. כולנו מרוסקים, זה לא דבר פשוט". היא הוסיפה כי בעלה "מרוסק לגמרי. זה בנאדם שכל חייו זה תרומה אחת גדולה, כל אדם שצריך משהו הוא הראשון שבא".

לדבריה, כשלורן רואה תאונת דרכים הוא הראשון שעוזר וגם בתאונה שהייתה כאן. "דבר ראשון הוא התקשר למשטרה ולפני שטיפל בנו הוא יצא וניסה לעזור להם ולשבור את החלון אבל כנראה שהאוטו היה ממוגן ירי", הוסיפה אנקרי, "אני לא מבינה איך מסיעים משפחה שלמה של חמישה אנשים ברכב שהוא לא בטיחותי". לטענתה, רכב לא אמור לעלות באש ככה אחרי מספר שניות.

היא סיפרה על הרגעים הראשונים אחרי התאונה: "אני זוכרת את ההתנגשות החזקה. בעלי התקשר למשטרה קודם כל. אחר כך הוא יצא מהאוטו, ניסה לשבור את החלון ושבר את היד". היא הוסיפה כי "בעקבות התאונה הדלתות שלי ושל הבת שלי נתקעו. אני לא יצאתי בכוחות עצמי והיו אנשים ששברו את חלון הילדה מאחורה, הוציאו אותה ואני עברתי מאחורה ויצאתי". לדבריה, כשהיתה עדיין בתוך הרכב ראתה את הפיצוץ ברכב של משפחת עטר.
"הבת שלי בסדר, היא מתאוששת. אני ממש משתתפת בצער המשפחה", אמרה, "זה גורל, בעלי לא קם בבוקר עם רצון להרוג משפחה שלמה. זה אסון לכולם". היא סיכמה: "בעלי אוכל את עצמו ואת העונש שלו הוא כבר קיבל. אני לא יודעת מה לעשות כדי לעזור להם, כל מה שאצטרך אעשה. הקדוש ברוך הוא מחליט בשבילנו את הדרך והוא רצה אותם קרוב אליו".
כזכור, הבוקר בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו בשבוע, לבקשת חוקרי תאונת הדרכים. בשבוע שעבר עלה חשד כי הוא נהג תחת השפעת סמים, לאחר שברכבו נמצאו חומרים החשודים כסמים מסוג מריחואנה ובמשטרה מעריכים כי הוא ביצע סטייה בנסיעה שלו לצורך ביצוע עקיפה תוך כדי סיכון רכבים אחרים ובכך גרם לתאונה. במשטרה עדיין ממתינים לתוצאות בדיקת המעבדה בנוגע לחומר שנמצא ברכבו לאחר התאונה.