אחרי הטבח בבית הכנסת בפיטסבורג החלטתי לדבר על שנאת יהודים בעולם", מספר בן גולדשטיין, שבארבע השנים האחרונות מעלה לרשת סרטונים המבהירים, לדבריו, את המצב האמיתי בישראל. "בסרטון הסברתי שמה שקרה בבית הכנסת חוצה את כל הגבולות של פוליטיקה ודת, שזו פשוט שנאה כלפי יהודים. חשוב לדבר על זה מאחר שבאמריקה רוב היהודים מעדיפים להגיד שזה בגלל הפוליטיקה של טראמפ, במקום להגיד שאלו אנטישמיות ושנאה. אני רוצה לשבור את זה. אני רוצה שהקהילות היהודיות בחו"ל יתעוררו ויבינו את האמת, ששנאת יהודים לא התחילה ב־2018, היא קיימת כבר 3,000 שנה כמעט". 
 
"שומעים שטויות"

גולדשטיין (41), תושב גוש עציון, מדריך לחימה במקצועו, נולד בארצות הברית. בגיל 18 עלה ארצה, התגייס ושירת בגבעתי. לפני ארבע שנים החל לצלם סרטונים העוסקים בישראל, והוא מפיץ אותם באמצעות חשבון הפייסבוק שלו. "הסרטונים שלי הפכו לוויראליים, ויש לפחות שלושה מהם שזכו למיליוני צפיות", הוא מספר.
 

איך התחלת עם זה?
"אני עורך בהתנדבות סיורים ביטחוניים בגוש עציון. יום אחד הייתי במשמרת, וכמה חמאסניקים עברו אותי והתחילו לקלל. אמרתי, 'לא ייתכן שהם עושים כל יום מה שבא להם', והחלטתי שאני חייב שהעולם יראה את האמת, את מה שקורה פה מכל הבחינות, ולא את מה שרואים בחדשות בחו"ל. אם יושבים יום אחד בחוף בתל אביב, מבינים שמה ששומעים על ישראל בעולם זה שטויות. בזכות האנגלית שלי, אני יכול לפנות ליותר אנשים. זה היה בזמן שחטפו את שלושת הנערים בגוש עציון, והחלטתי שאני חייב להסביר את הדברים באופן ברור יותר ממה שמשודר כיום ברחבי העולם. את הכל אני עושה באמצעים פשוטים. אין לי אפילו מצלמה מקצועית. אני מצלם הכל בטלפון שלי, כי אני מאמין שאם צריך לערוך, הדבר מאבד מהאותנטיות שלו".
 
באילו נושאים נוספים אתה עוסק בסרטונים שלך?
"בין היתר בזה שמכנים אותנו 'מדינת אפרטהייד'. נכנסתי לקניון מלחה בירושלים, שם יכולים לראות שיהודים, נוצרים ומוסלמים מסתובבים יחד, וכולם עומדים באותו תור. אני רוצה להבהיר לעולם דובר האנגלית שמה שרואים בחדשות הוא שקר.אחד הסרטונים הוויראליים החזקים שלי היה בעקבות רצח בני משפחת סולומון בחלמיש ביולי 2017", הוא ממשיך ומספר.

"עשיתי סרטון על מצב הביטחון בארץ, צילמתי את עצמי בסיור לילי בגוש עציון ודיברתי על כך שבכל לילה אנחנו צריכים לדאוג אם נישאר בחיים או לא בגלל המחבלים באזור ועל כך שאנחנו צריכים המון אמצעי ביטחון כדי לשמור על עצמנו. לעומת זאת, אין כפר ערבי אחד בארץ שמגן על עצמו מפני יהודים. למה הם לא מפחדים מאיתנו, ואילו אנחנו, בשנת 2018, מפחדים בכל לילה שחדרו ליישובינו מחבלים? חשוב להראות את זה, כי העולם אומר שאנחנו כובשים אותם, הורגים אותם, אבל בסוף, במציאות היומיומית, אנחנו חייבים ביטחון".
 
אילו תגובות אתה מקבל?

"מכל פינה בעולם אני מקבל הודעות – יש חיוביות ויש גם הודעות שנאה. יש כאלה שכותבים לי 'לך למות, אני בא להרוג אותך ואת המשפחה שלך', ולעומת זאת, בכל יום אני מקבל מאות הודעות תמיכה בעקבות הסרטונים שאני מעלה. השבוע אפילו קיבלתי הודעות מיפן ומאינדונזיה. אתה לא חושב שתקבל תמיכה מאינדונזיה, וכשאני רואה את זה - אני מרגיש טוב, אני מרגיש שיש תקווה. אני רוצה לחיות בשלום עם כולם ושתהיה אחדות עולמית. המטרה שלי היא כאמור שיראו את ישראל בצורה הנכונה ולא כמו שמראים בחדשות. אנשים כמובן יכולים לפקוח את העיניים או לעצום אותן. אני מרגיש טוב מאוד עם העובדה שאני פוקח לאנשים את העיניים ומראה להם את האמת".