בשבוע שעבר פרסמה המשטרה תמונה של אדם בשם משה אבוטבול, והציגה אותו כנוכל. זאת לאחר חקירה ותלונות שהגיעו, מהן הסתבר כי אבוטבול עקץ נשים בגילאי ה־60 לחייהן. במשטרה פרסמו את התמונה על מנת לנסות ולהגיע לנשים נוספות שנעקצו על ידי הנוכל, ואבוטבול נעצר. השדרנית סיוון כהן שוחחה היום (חמישי) עם איבון שלו ב-103FM שסיפרה כיצד היא בעצמה נעקצה על ידי אבוטבול לפני לא פחות מ-16 שנים. 



"הייתי במועדון ריקודים עם אחותי, כשיצאתי ראיתי אותו עומד מחוץ למועדון עם מדים של שוטר. הוא התחיל לדבר איתנו ועשה עלינו רושם. הוא הציע להחזיר אותנו הביתה, אבל בפועל רק אחותי ירדה בבית ואילו אני נשארתי לדבר איתו. התפתח בינינו קשר. אחרי תקופה הוא אמר לי שהוא רציני - אבל בזמן הזה הסתבר שהיה נשוי ולא ידעתי על כך", הודתה איבון. "הוא רכש את אמוני והתקרב למשפחה שלי. עשה רושם שהוא בסדר ושהוא רוצה להתחתן. יום אחד אמר לי 'בואי ניסע לאולם בנתניה', והאמנתי לו", סיפרה שלו. 



"באולם הוא הושיב אותי בצד וביקש ממני שלא לדבר", הוסיפה. "כשיצאנו מהאולם, הוא חזר לביתו ואחר כך ביקש ממני לארגן 20 אלף שקלים עבור האולם והחתונה, ובכל שבוע ביקש עוד ועוד כספים. הבאתי לו את הכסף בעיניים עצומות. בסופו של דבר הגעתי לחובות של 140 אלף שקלים. עכשיו כשאני נזכרת בזה, אני בוכה".



בהמשך סיפרה שליו כי יום אחד היא שאלה את אבוטבול מדוע סיבך אותה כך, אך הוא הרגיע אותה והבטיח להחזיר לה עד הגרוש האחרון. "הוא לא החזיר לי כלום, ואפילו אמר לי לבקש כסף מהאחים שלי ומאימא שלי ז"ל. הוא לקח ממני את הוויזה בשביל 'לשמור' עליה, ואחרי שחגג עליה וראה שאין כסף - התחיל לקלל אותי", אמרה.



"הוא נעלם, לא ענה לי לטלפונים ולא התקשר", סיפרה שליו. "כבר שנים שאני מחפשת אותו. הלכתי להוצאה לפועל, הוא היה ב'כלבוטק' וגם אצל אמנון לוי, ותמיד הבטיח שם שיחזיר את כל הכסף, אבל זה לא קרה. ראיתי שבעבר עצרו אותו ואז הוא שוחרר, כך שכעת אני מקווה שלא ישחררו אותו שוב. אסור לשחרר אדם כזה. הוא השאיר אותי עם ארנק ריק".