יאיר נתניהו אמנם נמצא בכותרות מהרבה סיבות לא חיוביות מבחינתו, אך בכל הקשור להתנדבות ולחברות בעמותות, אין ספק שהוא נמצא בשורה של מעשים טובים שהוא עושה. בנו של ראש הממשלה קיבל אתמול תעודת הוקרה על פעילותו במהלך השנים האחרונות בעמותת "יד עזר לחבר". 



מנכ"ל ומייסד העמותה שמעון סבג אירח את יאיר נתניהו "בבית החם" של קרית החסד של העמותה בשכונת הדר בחיפה, ובמהלכו פגש נתניהו את ניצולת אושוויץ הגברת שושנה קולמר שחגגה השנה יום הולדת 100. השניים שוחחו ולאחר מכן וקולמר ביקשה מיאיר להעביר לראש הממשל המסר: "אנחנו גאים שהוא עומד בראש המדינה שלנו. אנחנו סומכים עליו ואוהבים אותו", אמרה קולמר לבנו של ראש הממשלה. ביקורו של יאיר נתניהו הוא המשך לתמיכה משמעותית של ראש הממשלה ורעייתו שרה נתניהו שהיא חברת כבוד בהנהלת העמותה כבר כמה שנים. נתניהו הצעיר סייר בבית החם, ביקר במוזיאון השואה שהוקם הרבה הודות לסיוע של הגברת נתניהו.
סבג הדגיש בסיום הביקור: "ראיתי היום בעיניים של הבחור המיוחד הזה כמה הוא נרגש, כמה הוא רוצה לתת, להקשיב וכמה הוא מבין שהאנשים האלה חייבים להרגיש שהמדינה נותנת להם גב". סבג הדגיש כי יאיר נתניהו יצטרף להנהלת העמותה בחודשים הקרובים ויהיה חבר של כבוד בהנהלתה יחד עם אמו שרה. "אנחנו רואים ביאיר נתניהו חבר יקר ומתנדב חשוב לסיוע לניצולי שואה".
יאיר נתניהו עם שמעון סבג וחברי עמותת יד עזר לחבר
יאיר נתניהו עם שמעון סבג וחברי עמותת יד עזר לחבר