על אף המודעות הגוברת למספר תאונות הדרכים וההרוגים על הכביש, גם היום (רביעי) נרשמו תאונות דרכים קטלניות בכבישים ברחבי הארץ. בכביש 44, מצומת אזור למחלף השבעה, התרחשה תאונה בין הולך רגל לרוכב קטנוע. חובשים של מד"א פינו את שני הפצועים לבית החולים אסף הרופא, כאשר רוכב האופנוע, כבן 24, נפצע באורח קל עם חבלות בגפיים, והולך הרגל נפצע באורח קשה עם פגיעה רב מערכתית. זמן קצר לאחר שהגיע לבית החולים נקבע מותו של הולך הרגל, בן 62 מחולון. מהמשטרה נמסר כי מתבצעת חקירה לבירור נסיבות התאונה. 



כמו כן, התרחשה תאונה קשה בסמוך לצומת משען בכביש 35, בה היו מעורבים כשלושה כלי רכב, ונפצעו כשבעה פצועים. ביניהם פצוע אחד קשה בן 25 עם חבלת ראש, בן 20 פצוע באורח בינוני עם חבלה בחזה, וחמישה פצועים נוספים במצב קל. גם בתאונה זו, כוחות המשטרה ובוחני תאונות דרכים נמצאים במקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, בן טטרו, סיפר: "כשהגענו לצומת ראינו גבר כבן 25 שנפגע באורח קשה בראשו שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במהירות לבי"ח ברזילי תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה והרדמה, 6 פצועים נוספים בהם צעיר כבן 20 שנפגע בחזה באורח בינוני טופלו בשטח ע"י צוותים נוספים של מד"א ופונו באמבולנסים לבי"ח ברזילי כשהם בהכרה מלאה".

בתאונה אחרת שאירעה היום נפצעו חמישה בני אדם, בהם אחד באורח בינוני, לאחר שרוכב אופנוע נפגע מרכב פרטי בכביש 5 במחלף קסם לכיוון מערב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצועים, בהם רוכב האופנוע, בן 28 שנפצע באורח בינוני עם חבלה בגב, לבית החולים "בלינסון" וארבעה פצועים קל מהרכב הפרטי לבית החולים "השרון".