כתב אישום ובקשת מעצר הוגשו היום (חמישי) נגד שלושה חשודים מאחד היישובים בשרון, שמואשמים כי הגיעו לחדר המעונות של סטודנטית, בת משפחתם, תקפו אותה עד אבדן הכרה וחטפו אותם לביתם. המקרה אירע לפני כשבוע, בו התקבל דיווח במשטרה על חשד לתקיפת סטודנטית באחת המכללות באזור השרון. שוטרים שהגיעו למכללה החלו בחיפושים אחריה עד אשר אותרה בדירת הוריה. 

מחקירת האירוע התברר כי משפחתה של המתלוננת הגיעה לחדרה במעונות, על רקע חששם כי היא בחובות. כשנכנסו לחדרה וביקשו ממנה לארוז את חפציה, אמר לה אחד מהם: "הולכים הביתה, את לא תגורי פה יותר ואת לא צריכה עבודה, לא צריכה לחיות". המתלוננת חששה לחייה וביקשה ללכת לחדר סמוך, אך קרובת משפחתה חסמה אותה ונעלה את דלת החדר. 

בהמשך, קרוב אחר תקף את הסטודנטית, תפס בשערה והטיח את פניה בדלת החדר. כתוצאה מהתקיפה, היא נחבלה בפניה ואיבדה את הכרתה, נגרמו לה שטפי דם מתחת לעיניים, נפיחות ורגישות סביב גשר האף עם סטיית זווית, רגישות והגבלת תנועה צווארית ורגישות בחוליות. למרות זאת, החשודים ארזו את חפציה וחטפו אותה לרכב, כשהיא אינה בהכרה מלאה, עד שהגיעו לביתם ביישוב באזור השרון. כשהגיעו השוטרים לדירה מצאו את המתלוננת שוכבת במיטתה כשהמיטה מלאה בכתמי דם. 

בחקירה עלה אירוע נוסף שאירע בחודש שעבר בביתה, כאשר לקרוב משפחתה הפריע ריב השמן שעה שהיא בישלה, והוא כיבה לה את הגז תוך כדי שאיים עלייה: "עוד מילה אחת אני שופך את השמן על הפנים שלך". כשהדליקה את הגז בשנית הכה אותה בצוואר ובראש. החשודים שנעצרו, בני 29, 53 ו-55, נחקרו בתחנת המשטרה והיום כאמור הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וחטיפה. לאחד מהם הוסף גם עבירה של תקיפה חבלנית, תקיפה ואיומים.