המשטרה התירה היום (רביעי) לפרסום את פרטיו של חיים דמקינר, תושב נהריה בן 55, ספר במקצועו, שנעצר לפני כשבוע בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות ברשת, לרבות גרם אינוס בקטינות מתחת לגיל 14, בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית, מעשה מגונה, עבירות מחשב וכן עבירות נוספות. 



לפני כשבוע כאמור נעצר דמיקנר ועם התקדמות החקירה נגדו נחשפו עשרות אלפי תמונות וסרטונים בעלי תכנים פדופיליים שנתפסו באמצעי אחסון דיגיטליים השייכים לחשוד, ומהם עלתה התמונה לפיה מדובר באדם שפעל משך שנים לבצע עבירות מיניות חמורות בקטינות באמצעות רשת האינטרנט ובמרחב הפיזי.



על פי החשד, נהג דמיקנר במשך כעשר שנים ליצור קשר עם קטינות באמצעות הרשתות החברתיות תוך התחזות לאחר. בחלק מהמקרים כבר בתחילת השיחה הוא היה נוהג לבקש מהקטינות לשלוח לו תכנים מיניים פדופיליים, ובמקרים אחרים עשה זאת לאחר שביסס את הקשר עם הקורבנות, תוך ניצול בוטה של תמימותן, כשהוא משדל אותן לשלוח לו תכנים בעלי אופי מיני, עד כדי ביצוע מעשים מגונים ומעשי אינוס.



החשוד, פעל במשך הזמן באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה, תוך שהוא מתחזה לדוגמן או לבחורה צעירה על מנת להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף עמו פעולה וכך ביצע את העבירות המיוחסות לו תוך ניצול תמימותן. היום, בדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי הוסר צו איסור הפרסום, והותרו לפרסום פרטי החשוד. בית משפט השלום האריך את מעצרו עד ליום שני. 



לאור האינטרס הציבורי והחקירתי המובהק, החליטו במשטרה לפרסם את שמות הכינוי בהם השתמש החשוד לצורך ביצוע המעשים המיוחסים לו. להלן רשימה של שמות כינוי גברים שבהם עשה החשוד שימוש ברשת החברתית:



Liorsadan880


Arikrocko


Liorsadan4


Lior.sadan


Liorssadan5


Danielchen


Danielchen707


Danielchen77077


2danielchen12



להלן רשימה של שמות כינוי נשים שבהם עשה החשוד שימוש ברשת החברתית:



Didichen87654


Didichen1214


Didichen98765


Didichen123456


Didichen12


Chen7769


Adichen16


Didiit1234


Didi_chen1


Didi_chen2



משטרת ישראל מתריעה כי לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב קטינות/ הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן וקטינה נוספת נפלה קורבן להונאה רשתית מסוג זה נא לפנות בהקדם למוקד לאומי 105 - מוקד ייעודי לשירות הציבור בכל הנוגע לפגיעות בילדים ונוער באמצעות את האינטרנט. המוקד להגנה על ילדים ברשת פועל 24/7.