סיוט מתמשך: משפחה שטיסתה נדחתה ביום ופוצלה לשלוש טיסות ביניים קיבלה פיצוי חסר תקדים מחברת התעופה - כמעט 33 אלף שקל. סיפורם של בני המשפחה התחיל כאשר הגיעו לישראל מבלגיה לכבוד חתונה של קרוב משפחה, ולא תיארו לעצמם כי הטיסה חזרה לבלגיה תהפוך עבורם לסיוט.



המשפחה אמורה הייתה לחזור לבריסל בטיסה ישירה שהייתה אמורה להמריא בשבוע שעבר, וכאשר הגיעו לנמל התעופה והמתינו לעלייתם למטוס, נאמר לבני המשפחה וליתר הנוסעים כי המטוס שהיה אמור להטיס אותם מבושש להגיע עקב תקלה טכנית. 



כמו כן, נאמר לנוסעים כי יעדכנו אותם בהמשך לגבי המועד העדכני של טיסתם. לאחר המתנה של מספר שעות בנמל התעופה, גילו בני המשפחה כי טיסתם לא תמריא כלל באותו היום ותידחה למחרת. חברת התעופה סיפקה לבני המשפחה שירותי סיוע בהתאם לחוק, פינתה אותם למלון ודאגה להם למזון ושתייה. למחרת היום, הגיעו בני המשפחה שוב אל נמל התעופה, ביצעו את הליך הצ'ק אין, ושם גילו בשנית כי גם הטיסה החלופית בוטלה. 



המשפחה כורטסה מחדש בפעם השלישית והדרך לבריסל פוצלה לשלוש טיסות שונות, כשכל אחת מהן כללה עצירת ביניים בעיר אחרת באירופה. לאחר שובם לבריסל הם פנו אל חברה בינלאומית המתמחה בגביית פיצויים מחברות תעופה, והצליחה כאמור לגבות בכך מחברת התעופה פיצוי כספי חסר תקדים בסכום של 32,800 אלף שקל. זה קרה לאחר שבני המשפחה שבו לבריסל, פנו אל החברה הבינלאומית sky money המתמחה בגביית פיצויים מחברות תעופה בגין עיכובים או ביטולים של טיסות.