מי החליט להתנכל לגלגלי רכבים של תושבי שכונת מחנה יהודה ומרכז העיר בפתח תקווה? בשבת בבוקר התעוררו מרבית מתושבי הרחובות קלישר, כיתרוני, בלפור והלר ולתדהמתם גילו כי שניים מגלגלי רכבם נוקבו באכזריות.
מדובר בכ-50 כלי רכב שאלמוני בחר ככל הנראה בלילה שבין שישי לשבת, תוך מעשה ונדליזם לפגוע באותם תושבים ולהסב נזק לרכביהם. נציין כי מדובר באירוע שני במהלך החצי שנה האחרונה באותו אזור.

לתושבים אין עדיין פתרון. בקי שמש, דיירת שרכבה נפל קורבן למעשה: "אתה מתעורר בבוקר לעשות טיול ומגלה ששני גלגלים ברכב שלך מפונצ'רים. בהתחלה אתה מנסה להבליג ומהרהר איפה נסעת או חנית ואיך זה קרה. ואז אתה מרים ראש ורואה שכל הרכבים בסביבתך וברחובות הסמוכים שנפגעו בהתנכלות דומה, שעה ששני הגלגלים, בדרך כלל אלו שקרובים למדרכה, נוקבו ככל הנראה על ידי אותו פרחח".

הצמיגים שנוקבו. צילום: בקי שמש, אלון חכמון
שמש פנתה ישירות לראש העירייה רמי גרינברג וביקשה להתקין מצלמות באזור, לאור העובדה שמדובר באירוע שחוזר על עצמו. "שלחתי את התמונות לראש העירייה כדי שייתן לי מענה. לא יכול להיות שהתושבים לא יכולים להחנות את רכבם בבטחה מתחת לבית. זה לא אירוע ראשון ומעבר לנזק שהוא גורם לנו הוא מסב אי נוחות".

בעבר התחוללה בפתח תקווה תופעה בה אלמוני ניקב צמיגים של מאות רכבים במהלך תקופה של שנה. הוא פעל באמצעות דוקרן כשהוא מנקב את הצמיגים כשהוא חולף על פני הרכבים. עתה מסתבר כי מדובר באירוע חדש שהתושבים הם הניזוקים העיקריים ממנו.