שוטר היס"מ יוסי קירמה ז"ל נרצח בפיגוע הירי בגבעת התחמושת בתחילת אוקטובר 2016, כאשר יצא למרדף רכוב ביחד עם שותפו שוטר היס"מ סרגיי בוציקין. במהלך המרדף נהרג קירמה, ובוציקין נפצע קשה. הוא עבר שיקום פיזי ונפשי ארוכים וקשים, ובסופם חזר לשירות ביס"מ כאחראי חדר כושר. היום (רביעי) פורסם כי משכורתו תקוצץ בחצי, בגלל שהוא אינו לוחם.
דידי הררי התייחס לנושא בתוכניתו ב-103FM: "אני חייב לדבר איתכם על משהו שקראתי הבוקר. מכעיס מקומם ועושה לי פקפוקים בבטן. אתם מכירים את המשפט 'ההיגיון והשכל נשארו ליד הש.ג בצבא'? מסתבר שככה זה גם במשטרה. קראתי על שוטר בשם סרגיי בוציקין, הוא רכב על אופנוע יחד עם רס"מ יוסי קירמה ז"ל, שנהרג במרדף אחרי מחבל בירושלים. המפגע ירה מתוך המכונית לכל עבר, יוסי נפגע בראשו וסרגיי נפצע קשה. האופנוע והתהפך והם נלכדו תחתיו, אבל סרגיי הצליח לחלץ את יוסי תוך כדי שהוא יורה במחבל, אך יוסי מת לו בידיים. על כך יוסי ז"ל קיבל את עיטור העוז וסרגיי קיבל צל"ש על החתירה למגע, חילוץ חברו וההתנהלות תחת אש. זה מסוג המקרים שאתה אומר לעצמך - טוב שיש שוטרים כאלה במשטרה שלנו".

"סרגיי עבר תקופת שיקום לא פשוטה בסופה חזר ליחידה, אך הפציעות מנעו ממנו מלחזור להיות לוחם - לכן הוצב במשך שנתיים וחצי כאחראי על חדר הכושר. מסתבר שלאחרונה הוא קיבל הודעה כי מכיוון שאינו לוחם עוד המשכורת שלו תקוצץ בחצי. למה? איפה ההיגיון והשכל הפשוט? זה נכון שתמיד אפשר לומר שאלו הנהלים, אך מה לגבי היוצא מן הכלל? זוג שוטרים שראה מחבל יורה מתוך מכונית יכולים להחליט שלא לנסות לעצור אותו ולהתמקד בפצועים. גם יוסי וגם סרגיי החליטו להמשיך ולרדוף אחריו. האחד שילם בחייו והשני שילם בפציעות קשות שהוא מתמודד איתן עד היום. מה הוא מקבל בתמורה מהמשטרה? הודעה מהמשטרה שהמשכורת שלו תקוצץ בחצי. איפה ההיגיון?".
"מדובר בשוטר שקיבל צל"ש אחרי שנפצע קשה כשהוא רודף אחרי מחבל ומונע ממנו להרוג עוד אנשים. כמה זה כבר יעלה למשטרה אם המשכורת שלו תישאר כפי שהייתה? שכל ישר והיגיון כנראה באמת עוצרים בש.ג, טוב יעשו המפכ"ל והשר לביטחון פנים אם ישנו את ההחלטה הזאת באופן חריג וייתנו לסרגיי את המגיע לו. אחרת מי יודע, שוטר עלול לחשוב פעמיים לפני שיחליט לסכן את חייו מחשש שהמשכורת שלו תפגע".  

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מלווה את רס״ר סרגיי בוציקין מאז שנפגע במהלך פיגוע טרור בשנת 2016 בהליך שיקום ממושך באמצעות אגף השיקום במשרד הביטחון. בשנה שעברה הוענק לסרגיי צל״ש המפכ״ל כהוקרה על פועלו ותפקודו באירוע ונמצא לו עיסוק זמני ביחידתו במשטרה, עיסוק המתאים למצבו הרפואי והשלכותיו (שמטעמי צנעת הפרט לא נפרט אודותיהם). עפ״י נהלי המשטרה- תגמול שכרי של שוטר נגזר באופן אוטומטי וישיר מתפקידו של השוטר ורמת הסיכון שהוא חשוף אליה בפועל. תמוהים הדברים אף יותר שכן במשך למעלה משנתיים וחצי, עד לעת הזו ולפנים משורת הדין, תוספות שכרו כלוחם יס״מ בתפקיד מבצעי נשמר באופן חריג על אף שאינו פועל בשטח כלוחם מאז הפיגוע.
נדגיש כי מפקדיו של סרגיי, חבריו ליחידה וגורמי המקצוע בארגון ממשיכים ללוות אותו כל העת, לחבק אותו ולתמוך בו בתקווה שיחזור לבריאות איתנה בהקדם".