גבר כבן 50 נפצע קשה היום (ראשון) לאחר שהצית עצמו בבית המשפט בבאר שבע. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים "סורוקה" עם 100% כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם. האיש, שהמתין לדיון בעניינו בתיק פלילי, ישב בספסלים האחוריים כשלפתע הצית עצמו, ועלה באש. צוותי הביטחון של בית המשפט עטו עליו על מנת לכבות את האש. השופט צבי פורר לא היה באולם בזמן המקרה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד"א מאיר לסרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

מאיר אבו עאיש, שסייע לפצוע, סיפר ״המתנתי לעורך דין שלי, ופתאום מישהו יצא וצעק - מישהו שרף את עצמו באולם בית המשפט. ראיתי אדם שגוסס ורצתי אחר עורכת דין ומשכתי ממנה את הגלימה שלה וכיביתי אותו. הבן אדם גוסס. אני עד עכשיו לא מעכל מה שהיה". הוא הוסיך כי "אני רוצה להתנצל בפני עורכת הדין שנבהלה שתפסתי לה את הגלימה. היא הסתובבה, ביקשתי ממנה להוריד את זה והיא לא התנגדה".

עלאא אבו צראר, עד ראייה לאירוע, סיפר לכאן ב': "הוא דיבר עם מישהי שהייתה בפנים, והצית את עצמו. הוא דיבר, בשפה שלא הבנתי, והצית את עצמו. כיבינו אותו עם ג'קט ואז באו כוחות ההצלה".