כשלושת אלפים צופים גדשו את אולם במרכז הספורט בליאו בק בחיפה במסגרת טורניר חנוכה המסורתי, שנערך זו השנה ה-15 לזכרו של דודי הללי, שכיהן במשך שנים כיו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל, ומנהל אגף בעירית חיפה. דודי היה פעיל חברתי ודמות מוכרת בחיפה. הללי נפטר ב-2004 לאחר מחלה קשה.



בין האורחים ניתן היה לראות אנשי ציבור, בהם שר האוצר משה כחלון, ראש העיר לשעבר יונה יהב, סגן ראש העיר חיפה דוד עציוני, ראש עירית נשר רועי לוי וראשי ערים מהצפון. כמו כן, לא נפקד מקומם של כדורגלני עבר ומאמנים בכירים כמו: אלי גוטמן, אלישע לוי, ניר קלינגר, טל בנין, ניסו אביטן, אלון חרזי, ניר דוידוביץ, גיורא אנטמן, איציק זוהר ורבים אחרים. בנוסף נכחו עשרות עיתונאי ספורט ואוהדי ספורט רבים מכל רחבי הארץ.



הדרמה היתה על המגרש, כשלראשונה מזה 14 שנים, נבחרת של משפחת הללי, שהשתתפה בכל הטורנירים עד היום, זכתה במקום הראשון בין לאחר שגברה על נבחרת העיתונאים בגמר. תוצאות המשחק המרתק היו 2:3. במקום השלישי זכתה עיריית חיפה, ואילו קבוצת מכבי חיפה, שבאופן מסורתי זוכה בבכורה, סיימה רביעית. בטורניר הילדים, זכתה מכבי חיפה בגביע, לאחר שגברה על נווה יוסף בתוצאה של 0:4 . במקום השלישי הגיעה מכבי נווה שאנן ורביעית הפועל חיפה.



שר האוצר כחלון נואם בטורניר ההנצחה (צילום: ג'ו לוציאנו)
שר האוצר כחלון נואם בטורניר ההנצחה (צילום: ג'ו לוציאנו)



כמו כן, נערך משחק ראווה בין קבוצת כוכבים שבה שיחקו בין השאר רז זהבי, לירן שטראובר, איציק זהר, הראל סלוצקי, טילטיל ואחרים, לבין נבחרת עיריית נשר, שבה שיחק גם ראש העיר נשר רועי לוי. "אני חושב שאירוע כזה מלמד כמה דודי היה אהוב ומיוחד" אמר שר האוצר משה כחלון. "אני מכיר את יוני הרבה שנים, והנתינה שלו, גם במפעל הזה, ראויה להערכה".



עו"ד אברהם הללי, אביו של דודי, הוסיף: "דודי משקיף מלמעלה ורואה את האהבה הזו. הוא יודע שלעולם לא נשכח אותו. עכשיו הוא רואה שאלפים לא שוכחים אותו ומוקירים את זכרו". בנו של דודי, אבי הללי, הדגיש: "זה מפעל חיי להנציח את אבא שלי, ולא ארפה ממנו".



בסיום הטורניר, נערך טקס הדלקת נרות אותו הוביל הרב שמואל ששון, הרב של שכונת הדר בחיפה, יחד עם אביו של הללי. במהלך האירוע, בנות אפרוחי בית הספר יזרעאליה והזמר עידן יניב הפליאו בריקוד ובשירה.