שר החוץ ישראל כ"ץ (הליכוד) התראיין הערב (ראשון) אצל בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב־103fm וסיפר על החשש הכבד ממגיפת הקורונה, בדגש על הבחירות המתקרבות והאפשרות שיידחו או ישובשו: "בואו נקווה מאוד שלא נגיע לזה, כי הנזקים יהיו הרבה יותר כבדים מדחיית או אי דחיית בחירות", אמר השר כ"ץ והוסיף: "אנחנו צריכים לעשות הכול ולקוות באמת שהנגיף לא יתפשט בישראל".

כ"ץ התייחס לידיעה בה שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן גילה בריאיון כי ראש המוסד ואלוף פיקוד דרום נסעו לקטאר לגייס כסף לחמאס: "יש כאן מתח מובנה בין הדאגה לשלום הציבור לבין שימור הקשרים הטובים עם מדינות. אני חושב שראש הממשלה לקח מקדם ביטחון מאוד רחב, אבל הוא מצטמצם מול המציאות", אמר שר החוץ ושיתף על ההחלטות של מטה משרדו: "הנחתי על חדר מצב של משרד החוץ לפעול במתכונת מיוחדת בכדי ללקט ידיעות בהמשך להערכות המצב של משרד הבריאות". 

עוד הוסיף בנוגע לפרסום הפגישה עם קטאר: "הנזק שיגרם הוא מול המדינות הערביות. אני אתן לך סקופ בלי כותרת, זה כמעט נחשף פעם, בזמן ליברמן היו גורמים שטסו לקטאר בכדי לייצר אופציה עבור הפלסטינים, משהו גרנדיוזי, אבל זה לא יצא לפועל בסופו של דבר".

בהמשך נשאל איך יאכפו את כניסת האנשים לארץ נוכח השמיים הפתוחים, שהרי אדם שמגיע לארץ מתאילנד יכול להגיע דרך איטליה. כ"ץ טען כי יש למדינת ישראל את כל המידע בכדי לבדוק ולהתריע מהיכן אדם מגיע. "משרד הבריאות מורה, מנחה, ומזהיר את הציבור להישמע להנחיות", הדגיש שר החוץ, "כל העניין הזה הוא בכדי לבודד ולמנוע את ההתפרצות בישראל. אם במדינת ישראל חלילה יתגלו עוד מקרים של קורונה כל המציאות הפנימית תשתנה. אנשים יישארו בבית. הציבור מצפה מהמשלה לנווט את הדברים באופן זהיר".

כמו כן, סיפר כ"ץ כי ראש הממשלה פנה למשטרה ולשב"כ על מנת שיפקחו שלא יהיה כאן ניסיון מבחוץ לשבש את אירועי יום הבחירות. "הרי קורונה זה דבר מפחיד. תארו לעצמכם שביום הבחירות יפיצו שמועות על מנת להשפיע על אחוזי ההצבעה. מאחר והשב"כ ממונה על שמירת הדמוקרטיה, הוא יפקח בכדי לשמור על הדמוקרטיה".

עוד הוסיף: "השב"כ הוא גוף אוטונומי שיש לו את המנדט הזה. גם המשטרה עצמה צריכה לבדוק את המצב הזה. אני חושב שאנחנו עדיין לא נמצאים במצב של לדחות את הבחירות, בואו נקווה שלא נגיע לזה כי הנזקים יהיו הרבה יותר כבדים. נעשה הכל בכדי שהנגיף לא יסתובב כאן במדינת ישראל".

נושא נוסף עליו דיבר השר הוא הכרזתו של ראש הממשלה על כוונתו לקדם אי רישום פלילי בקרב משתמשי קאנביס. השר כ"ץ הודיע כי מדובר בצעד עליו דובר זמן רב, "למרות שאני לא מהמומחים הגדולים, לא עישנתי קאנביס, וגם סיגריות לא. למעט פעם אחת בפורים, בישיבה בה למדתי, עישנתי אז סיגריה רגילה. הנושא הזה מטריד ציבור שלם, וטוב שמתייחסים לזה. אי הפללה היה נושא על סדר היום, וגם לגביי נהגי המוניות - למרות שנוטים להלביש עליהם כל מיני דברים הם צודקים, והיה צריך לעלות את השכר שלהם. הם נלחמים על לחם וחמאה, ולא על משכורת של 40 אלף שקל. הזעקה שלהם עולה לשמיים".

לסיום הדגיש עד כמה תוכנית ההיפרדות שלו חשובה ומשמעותי, וסיפר שהאמריקאים כללו אותה בתוכנית המאה: "זו תוכנית ריאלית שתתשנה את המציאות ומערכת היחסים בינינו לבין עזה".