יום האישה הבינלאומי מסמל את אומץ הלב וההתמדה של הנשים שמצליחות להתמודד ולהתגבר על אתגרים וקשיים לא פשוטים בחייהן. אחת הנשים שעונות במדויק על הגדרה זו היא רפ"ק עדי מזרחי בוארון, בת ה־36 - קצינת חקירות ונוער של מחוז ש"י. 

בוארון, נשואה ואם לחמישה, מתגוררת בארגמן, מושב בבקעת הירדן. היא הספיקה לעבור לא מעט מכשולים ואתגרים בחייה האישים והמקצועיים, כולל סכנת חיים. את הקרדיט לגידול ילדיה היא מייחסת לבעלה אליאב: "הוא מגדל, אני רק עוזרת לו". 

רפ"ק בוארון נולדה "לתוך המשטרה". אביה ואמה הכירו ביחידת הבילוש בתל אביב. אמה, סנ"צ צביה מזרחי, שירתה 36 שנה ואף שימשה כמפקדת בית ספר לשוטרים. בוארון עצמה התגייסה ב־2002 לשירות כלוחמת במשמר הגבול (מג"ב). שלוש שנים לאחר מכן התגייסה לשירות קבע וכיהנה בכמה תפקידים, ובהם כבלשית ביחידת לביא. היא סיימה קורס קצינים ופיקדה על לוחמים בירושלים, על סיירות ועל בקריות גבול. 

ב־2010 החלה בלימודי תואר ראשון ושני במשפטים באוניברסיטת בר אילן כשהיא משמשת במקביל כמפקדת בגשר אלנבי. "הייתי בהריון הראשון שלי, בחודש התשיעי, כאשר יום אחד הרגשתי צירים חזקים והלכנו לבית החולים מעיני הישועה, שם נאמר לי לחזור למחרת", היא משחזרת. "כמובן שלא חזרתי לבית החולים אלא הגעתי לעבודה כמפקדת בגבול. בעודי בשטח, הרגשתי צירים חזקים. נסעתי עם בעלי להדסה הר הצופים בירושלים, ותוך עשר דקות ילדתי". 

עד מהרה התברר כי בוארון פרקה את האגן. "פתאום הרופאים אומרים שייתכן שלא אוכל ללכת, ושלא אוכל ללדת עוד ילדים", היא מספרת. 

בוארון לא הרימה ידיים, ובמשך חצי שנה, תוך שהיא נתמכת בהליכון ולעתים בכיסא גלגלים, הצליחה לסיים את לימודי התואר. "הפנו אותי לוועדת מוגבלים, לפי חוות דעת שלא אוכל לשוב לשטח. אבל במג"ב האמינו ברצון העז שלי להמשיך, ואחרי כמה חודשים התחלתי לרוץ. נכנסתי להריון, והיום אני אמא גאה לחמישה, בשירות מלא". 

ב־2014 קיבלה תעודת עורכת דין, ולאחר שנה עברה לשרת במגזר חקירות במשטרה. בוארון, שמילאה תפקיד של קצינת חקירות בשומרון, עברה לשמש כקצינת נוער של מחוז ש"י - אחד התפקידים המורכבים והמאתגרים במשטרה. "יש חקירות קשות ומורכבות, ואני נדרשת לאסוף את כל הכוחות מדי יום כדי לחזור הביתה אל הילדים, לחבק אותם ולהתנהג בשפיות".

גם בחייה האישיים הצליחה להתגבר על המכשולים, ולאחרונה סיימה במקום השני במרוץ ראש העין למרחק חמישה ק"מ. במקצה זהה במרוץ מעיליא כבר הגיעה למקום הראשון.