מרכז "נא לגעת" ביפו נמצא במצב של חוסר ודאות בעקבות משבר הקורונה, וסכנת סגירה מרחפת מעל עתידו. כך אמר ל"מעריב" המנכ"ל אורן יצחקי, וסיפר כי המרכז שקוע ב"גירעון של מיליונים".

המתווה לחזרה לפעילות שפרסם משרד התרבות והספורט אמור לאפשר לקהל שוחרי התרבות והאומנות לשוב לאולמות ולמוזיאונים באופן בטוח מחד, ולקיים פעילות אומנותית ברמה הגבוהה ביותר מאידך. אלא שלטענת יצחקי, "לצד גיבוש המתווה התפעולי המוצלח, יש להשלים בדחיפות גם את המתווה הכלכלי לסיוע למוסדות התרבות שנפגעו אנושות ממשבר הקורונה, שבלעדיו לא ניתן יהיה לשוב לפעילות". 

"נא לגעת" הוא מרכז שבו ניתן לחוות את חייהם של עיוורים או חירשים בפעילות מיוחדת שמעצימה את החוויה. במקום מועסקים יותר מ־100 עובדים, למעלה מ־70 מהם בעלי מוגבלויות שיתקשו להשתלב בשוק העבודה. במרכז קראו לציבור לרכוש כרטיסים מראש, ובכך לסייע לו. 

ממשרד התרבות והספורט נמסר כי "מי שאחראי על המתווה הוא משרד האוצר". ממשרד האוצר נמסר כי "נוכח ההכרה בחשיבות עולם התרבות, משרד האוצר פועל בשיתוף פעולה עם משרד התרבות והספורט למתן סיוע הולם לענף זה תוך התחשבות במצב המשק וצורכי התקציב הנוספים".