אולגה, אמא למישל בת ה-3 וחצי, חיה את השנים האחרונות תחת הענן הכבד של מחלת הסרטן. המחלה התגלתה בגופה של בתה כשהיא הייתה בת תשעה חודשים - ומאז היא חווה שורה של התמודדויות ואתגרים. לרגל משדר התרמה מיוחד ל"גדולים מהחיים" בהגשת דידי הררי שיתקיים ביום חמישי הקרוב, התארחה אולגה היום (שישי) בתוכניתו של אלון גל ב-103FM וסיפרה לו על הקושי הכלכלי הנלווה למחלה: "אף פעם לא היינו תלויים באף אחד, ופתאום הרגשנו שאין לנו שליטה על ההוצאות שלנו. כל הבית התרסק".

"לא ידענו מה מצפה לנו בחיים, הרגשנו שהדבר הזה בלע אותנו", תיארה אולגה את השינוי שעברה המשפחה בעקבות מחלת הבת. לדבריה, לאורך מחלת בתה היא כמעט ולא עבדה, ולא הכניסה כסף שלו נזקקה למימון הטיפולים.

בתקופת הקורונה חשו אולגה ובעלה בקריסה כוללת ובתחושת חוסר אונים, לאור הוצאתם לחל"ת. כך, גם מעט שעות העבודה השבועיות שלה נחתכו.

בתקופת המשבר, סיפרה אולגה, קיבלה סיוע מאנשי עמותת 'גדולים מהחיים'. "אם אני קמה על הרגליים, בעזרת השם, אני ארצה להתנדב בעמותה, כי אני יודעת כמה הם תורמים למשפחות", אמרה.

גל חיזק את אולגה, והוסיף טיפ משלו: "תחסכו, ותקפידו לדאוג לכיסוי ביטוחי, במקום "לזרוק כסף על שטויות", כפי שרבים מאיתנו עושים באופן שוטף. "ללא ספק הועצמתי מהשיחה הזו", אמר אלון, ואיחל בריאות למישל.

ביום חמישי הקרוב, 18 ביוני, יתקיים ב־103FM משדר התרמה מיוחד ל"גדולים מהחיים" בהגשת דידי הררי. אתם מוזמנים להצטרף למשדר ההתרמה לעמותה, המממנת תרופות וטיפולים מָצילי חיים למאות ילדים חולי סרטן מדי שנה, ותומכת באלפי משפחותיהם. אפשר לתרום כבר עכשיו במספר 6144* או באתר גדולים מהחיים.