הסלמה במאבק עובדי חברת החדשות: עורכי הווידיאו של חדשות רשת נטשו היום (ראשון) את עמדותיהם, מה שגרם לשיבושים בשידור המהדורה. בעקבות המהלך לא שודרו כתבות וידאו שהוכנו למהדורה ובסופה שודרה כתבת מגזין ישנה. 

כזכור, בחודש שעבר מנכ"ל רשת 13, ישראל טויטו, התבטא מול עובדי הערוץ וכן לפני דירקטוריון הרשות השנייה, ושפך אור על המשבר מול הכתבים וכן המניע מאחורי פעולות המחאה שהם מובילים, כשחשף כי החברה התנהלה מספר ימים בלי עורך ראשי. "נפתחה קבוצה פנימית שממדרת את עובדי רשת, האמונים על חלק משידורי האקטואליה מתכני חברת החדשות. הוריתי לעובדים לשוב לקבוצה הרגילה בה השתמשנו, בה כולם נמצאים, אך בקשתי נדחתה על ידי ועד העיתונאים, בתמיכת עיתונאי החברה", אמר אז. 

זמן קצר לאחר מכן נמסר כי הושגה פשרה בין הנהלת הערוץ לבין העיתונאים, על רקע האישור לשדר את משפט ראש הממשלה נתניהו, זאת לאחר שהערוץ החליט כי יפיק משדר חיצוני לסיקור האירוע, ללא עיתונאי הערוץ.

"שמחים ש״רשת״ חוזרת בה ומאפשרת לעיתונאי חדשות 13 לשדר ממשפט נתניהו מחר. חבל שנדרשה לשם כך עתירה לבג״ץ, וחבל יותר על טענות השווא בדבר ״חשש לשיבוש״ משדר שלקראתו חברת החדשות נערכת שבועות. למען הסר ספק וכדי להפריך ספינים: מעולם לא היתה כוונה לאיש מאנשי חדשות 13 כל כוונה לשבש את השידור", צייץ בתגובה העיתונאי מתן חודורוב.

מרשת 13 נמסר, ״לצערנו, ועד עובדי חדשות 13 חצה הערב קו אדום נוסף כאשר פגע במזיד במהדורת החדשות של הערוץ עם הוראתו לעורכי הוידאו של חברת החדשות לחדול מעבודתם, בשעות הקריטיות שלפני שידור המהדורה".

"ועד עובדי חדשות 13 אשר טוען כי כל מטרתו היא לשמור על חברת חדשות חזקה מחבל במו ידיו בחברת החדשות ובשידורי החדשות וזהו מעשה בל יסולח. קו אדום זה מתווסף למהלכים הרסניים נוספים שכבר ביצע ועד עובדי החדשות, בין היתר באמצעות תלונת השווא לרשות השנייה במטרה  להענשת הערוץ באמצעות קנסות כספיים. במהלך הימים האחרונים ועד העובדים גרר רגליים במו"מ על מנת להרוויח זמן ולא ניהל מו"מ אמיתי ובתום לב".

"זהו חלק נוסף בהתנהלותו חסרת האחריות של ועד עובדי החדשות, אשר עלול להביא לפגיעה בלתי הפיכה בחברה עד כדי סגירת הערוץ. אם אובדן הדרך של ועד העובדים ימשך, הדבר  יגרור פגיעה בהכנסות החברה, אשר נמצאת ממילא במצב פיננסי קשה, הקיצוצים אותם נידרש לבצע יגדלו בהתאמה למידת הנזק שהוועד יחולל״