במרכז הרפואי לגליל בנהריה נקבע הערב (רביעי) מותו של פועל תושב סכנין, בן 26, שככל הנראה נפל מפיגום מגובה רב. פועל נוסף שעבד לצדו, בן 39 נפצע קשה, עם חבלה רב מערכתית.

מנהל יחידת הטראומה, ד"ר מיקי וייס, אמר: "הוא הגיע במצב אנוש, תוך כדי החייאה ממושכת שהחלה בשטח, ולמרבה הצער, נאלצנו לקבוע את מותו תוך דקות ספורות, לאחר שסבל מפגיעה קריטית ובלתי הפיכה".

על מצבו של הפצוע הוסיף ד"ר וייס: "פצוע זה הגיע במצב קשה מאוד, כשהוא מונשם ומורדם, ואיבד דם רב, אם כי לשמחתנו, חלה הטבה מסוימת במצבו לאחר מתן מנות דם וקיבוע אזור האגן, שם נמצאת עיקר הפגיעה. בדקות אלו מועבר הפצוע, כשהוא מונשם ומורדם, לאישפוז ביחידה לטיפול נמרץ".

פראמדיק מד"א, אדי זוגוט, סיפר עוד לפני שנקבע מותו של הפועל: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים בסמוך לאתר הבנייה. צעיר בן 23 היה מחוסר הכרה ופועלים שהיו במקום ביצעו בו פעולות החייאה בהדרכה של מוקד מדא כשבסמוך שכב הפצוע השני כשהוא סובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים בשטח, הכנסנו אותם במהירות לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם תוך כדי טיפול לבית החולים כשמצבם קשה ולא יציב".