בפוסט שכתב הבוקר (שלישי) יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, סיפר כי החליט לפנות ליועמ"ש, אביחי מנדלבליט בדרישה לסגור לאלתר את תיק 2,000 ולבטל את כתב האישום שהוגש נגד רה"מ. בנוסף, דרש לפתוח בחקירה פלילית בעקבות כתבה שפורסמה אמש בערוץ 12 על ידי עמית סגל, לפיה בכירים במערכת אכיפת החוק הניחו על שולחנו של מבקר המדינה הוכחות חותכות כי במשטרה ובפרקליטות טייחו מחדלים בתיקי נתניהו.

על פי דיווחו של סגל, רב פקד אבי רוטנברג שהיה מעורב בתיקי נתניהו הוא בן זוגה של ג'ודי ניר מוזס שלום, בעלת המניות בידיעות אחרונות ואחותו של נוני מוזס, בעל השליטה בעיתון המעורב גם הוא בתיק 2,000. עוד פורסם באותה חשיפה כי היה סיכול של הפרקליטות על מנת להפריע לנתניהו במאבקו הציבורי והופנו טענות קשות גם על פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה מומי למברגר, והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך.

פרסומו של סגל גרם לסערה ברשת שכללה את תגובותיהם של רה"מ, מוזס ובכירים נוספים ואף תגובה מפרקליטות המדינה כי בניגוד לטענותיו של סגל, קצין המשטרה רוטנברג כלל לא היה מעורב בחקירת תיק 2,000 וכי ההחלטה בתיק התקבלה משיקולים ענייניים בלבד. "חוות הדעת שצוטטה ע"י הכתב, שלפיה יש כביכול מקום לפתוח בבדיקה (ולא בחקירה, כפי שפורסם) בעניינו של רוטנברג, היא חוות דעת ראשונית בלבד. בחוות הדעת עצמה הובהר כי כלל לא ברור מהו חלקו בחקירת פרשה 2000 (ואכן כאמור לא היה לו בה כל חלק). לאחריה נכתבו עוד חוות דעת שונות", אמרו. 

סגל לא נשאר חייב ומיהר להגיב ולתקוף את הפרקליטות: "מתגובת הפרקליטות הלילה עולה שאין סיפור, והכל נפלא וכשר. כמעט עמדתי להתנצל ולהתפטר ואז נזכרתי שהמשטרה הכחישה שנעשה תרגיל חקירה לחפץ; מנדלבליט טען שהפעלת אור אלוביץ על אבא שלו היא ״קטעי תמליל מגמתיים״ ושלא לחצו על חפץ ואלוביץ להחליף עורכי דין".

גם שר המשפטים, אבי ניסנקורן הגיב לפרסומו של סגל והדגיש כי מערכת אכיפת החוק תמשיך לבצע את עבודתה בעצמאות על מנת שתוכל להתקיים דמוקרטיה: "הדיווח אמש בחדשות 12, שמבוסס על פרסום משנת 2017, נענה בתגובה מפורטת של הפרקליטות, אשר מדברת בעד עצמה. תיאוריות קונספירציה הזויות על ׳תפירת תיקים׳ הן מופרכות ומצטרפות לקריאות מסיתות נוספות - שיש לחקור את השופטים, את החוקרים, את היועמ״ש ועוד ועוד. לכל אלה מטרה אחת - ריסוק מערכת שלטון החוק. לא יקרה". 

בשיחה שערך ח"כ שלמה קרעי עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, התייחס גם הוא לחשיפה, אותה הגדיר כרעידת אדמה שלא הייתה כדוגמתה, "כל הזמן אומרים לנו שהשתגענו ואנחנו מאשימים סתם ואנחנו מדברים על פרקליטות שמנהלת כמו משטר אנטי דמוקרטי את מדינת ישראל, והנה מתגלה מה שמאחורי הקלעים. אני בטוח שזה רק קצה קצהו של הקרחון", והוסיף: "בית המשפט לא נמצא במעבדה ובסביבת עבודה נקייה מכל לכלוך".