בעקבות נרמול היחסים ואישור הסכמי התעופה בין ישראל לבחריין, חברת ישראייר הודיעה היום (שני) כי תחל להפעיל טיסות ישירות לבחריין, החל מה-31.1. מחיר טיסה בלבד החל מ-249 דולר. בשלב הראשון מתוכננות שתי טיסות שבועיות.
 
בחריין עדיין מוגדרת כמדינה אדומה אולם מצב התחלואה שם הולך ומשתפר. בישראייר עדכנו כי במידה ובחריין לא תהפוך למדינה ירוקה עד למועד הטיסה, הלקוחות יוכלו לקבל את כספם חזרה בתוך 48 שעות.

סרטון לשכת התיירות של בחריין

כזכור, בחודש שעבר חתמה בחריין על הסכם תעופה עם ישראל, המאפשר לכל אחת מהמדינות להפעיל עד 14 טיסות נוסעים שבועיות בין נמל התעופה של בחריין לנתב"ג, וכן טיסות ללא הגבלה בין בחריין לאילת. כמו כן, תתאפשר הפעלה של חמש טיסות מטען שבועיות לכל אחת מהמדינות.

שרת התחבורה, מירי רגב, התייחסה להסכם התעופה עם בחריין ומסרה כי "ההסכם מעניק זריקת מרץ ועידוד לעתיד התעופה, התיירות והסחר". עוד הוסיפה רגב: "הסכם השלום אותו הוביל ראש הממשלה פותח יעדים חדשים ומרתקים עבור הציבור הישראלי. אין לי ספק, שההסכם עם בחריין שנחתם יומיים בלבד לאחר חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות יביא את התעופה, התיירות והסחר לשיאים חדשים ונוספים".

נתניהו הכריז על הסכם שלום עם בחריין

בחריין, מדינה קטנה השוכנת במפרץ הפרסי, היא אחת מהמדינות המודרניות ביותר בעולם הערבי. ייחודה הוא השילוב בין מדינה מודרנית לצד היסטוריה עשירה. בחריין הוגדרה כ'פנינת המפרץ' בזכות יופייה והאיים המלאכותיים שבה. כ-5 מיליון תיירים פוקדים אותה כל שנה.

מנאמה הבירה שנחשבת עיר מערבית לכל דבר המציעה מבחר של מלונות חדישים ומפוארים, חיי לילה, אזורי קניות, מסלול למרוצי פורמולה 1, מוזיאונים ותרבות ענפה. האתר המפורסם ביותר בעיר הוא שני מגדלי התאומים המתנשאים לגובה של 240 מטר כל אחד ומחוברים זה לזה באמצעות שלוש טורבינות רוח ענקיות.