בפרסום הערב (שלישי) בחדשות 13, נחשפו שיחותיו הסודיות של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המוציא לאור של "ישראל היום", שלדון אדלסון. השיחות התקיימו שלושה ימים בדיוק לפני החקירה הראשונה של נתניהו והחלו ביום בו זומן נתניהו לחקירה. תוכן השיחות לא ידוע, אך פירוט השיחות מציג כי השניים הפסיקו לשוחח אחרי החקירה בפרשה, וזאת כי אדלסון החליט כי אין בכוונתו לדבר עם נתניהו יותר בגלל המהלך שעשה מאחורי גבו עם נוני מוזס.

מפירוט השיחות שנמסרו ממשרד ראש הממשלה, נודע כי מספר שיחות בוצעו בלילה שלפני הבחירות לכנסת ה-20 בין נתניהו לעורך העיתון דאז עמוס רגב. למחרת פורסם שער ובו ביקורת על יריביו של נתניהו, יצחק הרצוג וציפי לבני. ב-23 בפברואר 2015, בוצעה שיחה בין השניים זמן קצר לפני סגירת העיתון. למחרת פורסם שער בגנות הסכם הגרעין האיראן, בהתאם לתפיסתו של נתניהו.

בחודשיים בהם בועז ביסמוט הפך לעורך העיתון עולה כי שוחח עם נתניהו 17 פעמים. אחת מהן הייתה ביום שבו ראש המטה לשעבר של נתניהו, ארי הרו, חתם על הסכם עד מדינה. למחרת פורסמה גרסה של עד המדינה לפיה הוא טוען "אני לא אהיה שולה זקן", כלומר לא אזיק מאוד לנתניהו.

בנוסף, זמן קצר אחרי שמיקי גנור חתם על הסכם עד מדינה במסגרת פרשת הצוללות, בוצעו שתי שיחות בין השניים. למחרת, בניגוד לשאר כלי התקשורת שעסקו בנושא בהרחבה, בישראל היום דווח האירוע באופן קצר וענייני.