המשטרה עצרה אתמול (שלישי) צעיר בן 22 החשוד בהתעללות קשה בגורת כלבים בראשון לציון, לאחר שהתקבלה תלונה מאזרח שהיה עד לאירוע. היום יובא החשוד בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

הכלב שעבר התעללות בבת ים. צילום: משרד החקלאות ופיתוח הכפר

מחקירת האירוע עולה כי האזרח שהבחין בצעיר המתעלל בכלבה תוך שהוא בועט ומכה אותה עם מקל, הצליח להוציא אותה ממנו לאחר שהתעמת איתו ולהזעיק את המשטרה.

שוטרים שהגיעו למקום, עצרו את החשוד לחקירה בחשד להתעללות חמורה בבעל חיים. הכלבה שסבלה משברים בגפים וחבלות חמורות הועברה לוטרינר העירוני לקבלת טיפול רפואי. 

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה תפעל באפס סבלנות כלפי התעללות בבעלי חיים מכל סוג שהוא ותמצה את הדין עם המעורבים".

כזכור, לאחרונה התגלו מספר מקרים נוספים של התעללות בבעלי חיים. לפני כשבוע נעצר בגליל העליון חשוד בהתעללות בכלבים ובציד לא חוקי של דורבנים. החשוד נעצר לאחר שבמהלך בדיקת רכבו, נשמעו נביחות כלבים מתא המטען, בו נמצאו שלושה כלבים שהיו כלואים בתוך כלובים קטנים.

הכלבים שהתגלו היו מוזנחים, פצועים וקשורים בחבלים בתוך הכלובים. בנוסף לכלבים, נתפסו ברכב כלי ציד ושרידי קוצים של דורנים.  על פי החשד, הכלבים הוחזקו בתנאי התעללות ונעשה בהם שימוש לציד לא חוקי של בעלי חיים.

בחודש אוקטובר האחרון פרסם צעיר מאום אל פאחם סרטון בו הוא מתעד התעללות בכלבו. לאחר שהסרטון הפך לויראלי, אותר הכלב והועבר לטיפול וטרינרי. בנובמבר האחרון פורסם כי כי גבר בן 54 מגבעת שמואל נעצר, לאחר שנחשד כי הרעיל חתולים באמצעות אקונומיקה באור יהודה.