אישה נורתה למוות על ידי בעלה השוטר בנעלה, הוא יובא להארכת מעצר

אמיר רז, שוטר הסיור החשוד בכך שרצח אתמול את אשתו דיאנה הובא במהלך הלילה לביתם ביישוב נעלה שבבנימין, שם ביצע שיחזור של האירוע אל מול מצלמות החוקרים. הוא יובא במוצאי שבת לבית המשפט, שם המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) תבקש להאריך את מעצרו.

עורך הדין משה אלון, המייצג את החשוד מסר: "מדובר בתיק בשלבי חקירה ראשוניים. הרקע עדיין לא הוברר עד תום. מה שידוע שאין רקע קודם של אירועים ותלונות בין בני הזוג. נמתין לתוצאות החקירה". 

לכתבה המלאה

Apply to all current uploads Folder --- Tags (comma-separated) זירת האירוע בנעלה. צילום: דובל'ה שחור, תיעוד מבצעי מד"א

בית הדין בהאג החליט לחקור את ישראל על פשעי מלחמה, בכירים בארה"ב מודאגים מההחלטה

בית הדין הבינלאומי בהאג קבע בהחלטה תקדימית כי הוא מתיר לתובעת בבית הדין לפתוח בחקירה פלילית נגד גורמים שונים במדינת ישראל. בהחלטתו מתיר בית הדין לפתוח בחקירה גם נגד ארגון חמאס בעזה.

בית הדין קבע כי הרשות הפלסטינית היא חברה על פי אמנת רומא, ובשל כך הוא רשאי לדון בעתירות שעניינן התרחש בשטחי יהודה, שומרון ועזה ומזרח ירושלים. ההחלטה מסירה את כל החסמים המשפטיים שעמדו עד כה בפני בית הדין לחקור סוגיות שהתרחשו בשטחים אלה.

לכתבה המלאה

בית הדין בהאג (צילום: רויטרס)
בית הדין בהאג (צילום: רויטרס)

ביידן: "טראמפ לא צריך לקבל גישה לתדריכים מודיעיניים"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר בראיון ששודר ברשת CBS האמריקאית כי הוא מאמין שלקודמו בתפקיד, דונלד טראמפ, לא צריכה להיות גישה לתדרוכי מודיעין. "אני חושב שהוא לא צריך לקבל את התדרוכים הללו, בגלל התנהגותו הבלתי יציבה, והחשש שהוא עלול לחלוק מידע", הסביר הנשיא. כשנשאל מה מדאיג אותו בעצם חשיפת הנשיא לשעבר למידע, ביידן השיב: "אני מעדיף שלא לשער בקול רם, פשוט חושב שאין כל צורך שהוא יקבל תדרוכים כאלו".

בהמשך הראיון תהה ביידן - "איזה ערך יש לתת לטראמפ תדרוכים מודיעיניים? איזו השפעה יש לו בכלל, מלבד האפשרות כי יפלוט אמירות רגישות?". כאמור, נשיאים לשעבר מקבלים באופן מסורתי תדרוכי מודיעין שגרתיים, גם לאחר סיום תפקידם הרשמי. בבית הלבן התייחסו בעבר לסוגייה, ומסרו כי הנושא נמצא בבדיקה.

לכתבה המלאה


ג'ו ביידן (צילום:  REUTERS/Tom Brenner)
ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Tom Brenner)


דיווח: אותרו ראיות המחזקות את הסברה כי איראן מנסה לפתח נשק גרעיני

פקחי האו"ם איתרו ראיות חדשות לפעילות גרעינית בלתי מוסברת באיראן, שעשויות לחזק את הסברות לפיהן היא מנסה לפתח נשק גרעיני, כך דווח בוול סטריט ג'ורנל. עפ"י הפרסום, הדגימות המדוברות נלקחו במהלך ביקור של פקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), שהתרחש באתרים אליהם איראן מנעה את הכניסה בשנה שעברה.

הדיפלומטים ציינו כי הדגימות המדוברות הכילו עקבות חומר רדיואקטיבי, דבר שיכול להצביע על כך שאיראן ביצעה עבודה בנושא נשק גרעיני, כך עולה מהמקום ממנו הדגימות נלקחו. עם זאת, הם ציינו כי אינם יודעים מה האופי המדויק של החומרים.

לכתבה המלאה

הפיצוץ בכור בנתנז. צילום: רשתות ערביות

נהג נסע בצורה מסוכנת בגליל התחתון; המשטרה ירתה בגלגלי רכבו ועצרה אותו

המשטרה עצרה תושב שיבלי בן 37 לאחר שנהג בפרעות ולאחר שניסו לעצור אותו, ללא הצלחה. המשטרה ביצעה אחריו מרדף של יותר מ-30 קילומטרים בכבישים ובשטחים, בסביבות העיר עפולה והר תבור. במהלך מנוסתו מהשוטרים, הוא הניף לעברם אצבע משולשת.

מדובר באדם המוכר למשטרה, שריצה בעבר מספר עונשי מאסר בכלא ואף נהג על אף שרישיונו בפסילה. על פי החשד, הוא נהג בצורה מסוכנת תוך שעקף רכבים דרך השוליים, עבר צמתים ברמזור אדום ולאחר מכן אף ירד לשטח וחזר לכביש הציבורי, בעת שיצא מהכפר דבוריה דרך עפולה. בנוסף, עלה החשד כי נהג בשכרות.

לכתבה המלאה

ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

 

לפני כניסת השבת: שני הרוגים בתאונות דרכים בדרום הארץ

רוכב קטנוע בן 21 נהרג בתאונת דרכים באשדוד. הרוכב התנגש בעוצמה במשאית בצומת שדרות בני ברית בעיר. הוא פונה במצב אנוש לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בעיר, שם נקבע מותו.

בתאונת דרכים שארעה סמוך למושב חצבה בערבה נהרג אדם ונפצע קשה אדם נוסף לאחר שהתהפכו עם רכב שטח מסוג "רייזר". חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של ההרוג, בן 30, ופינו באמצעות מסוק את הפצוע השני, בן 34, לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בתאונת טרקטורון נוספת נפצע גבר כבן 40 באורח בינוני לאחר שהתהפך ברחוב הגולן ביבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות עם חבלות בגפיו.

לכתבה המלאה

אמבולנס מד''א  (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
אמבולנס מד''א (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

סנגורו של נתניהו למנדלבליט: "ההגנה לא מקבלת תכתיבים והערות מהתביעה"

בועז בן צור, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ואמר: "ההגנה לא מקבלת תכתיבים או הערות מהתביעה". דבריו של בן צור מגיעים על רקע דברים שאמר השבוע היועמ"ש, בהמשך לדברי הפרקליטות, לפיהם הוא "דוחה את הטענות על הפללה של ראש הממשלה". לפני כן הודיעה הפרקליטות לעורך הדין בן צור כי אסור לו לפנות לעדים במשפט ראש הממשלה, לאחר שפנה לארנון מילצ'ן והדס קליין, אותם ייצג בעבר".

במכתבו ליועמ"ש הבהיר בן צור כי הוא נוהג לדבר עם מילצ'ן וקליין "בענייני דיומא" מפעם לפעם. עוד הוא הוסיף והאשים את הפרקליטות כי היא "פועלת ללא מורא כתביעה הכללית, כאשר גם סמכויות הפעלת רשויות החקירה נתונות אצלם".

לכתבה המלאה

בנימין נתניהו בבית המשפט (צילום: עמית שאבי, פול)
בנימין נתניהו בבית המשפט (צילום: עמית שאבי, פול)

סקר מנדטים: האם נסללה דרכו של נתניהו להקמת ממשלתו החמישית?

סקר מנדטים ראשון לאחר סגירת רשימות המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-24 התפרסם בחדשות 13. הליכוד מתחזקת מעט ויכולה להתעודד מהסקר ביחס ליתר הסקרים האחרונים, כאשר הוא ממשיך להתקרב לאפשרות של הקמת ממשלה חמישית בראשותו של בנימין נתניהו.

הליכוד זוכה ל-30 מנדטים, יש עתיד שומרת על מקומה כמפלגה השנייה בגודלה בישראל וזוכה ל-17 מנדטים. תקווה חדשה בראשות גדעון סער נחלשת ויורדת ל-13 מנדטים, ואילו ימינה בראשות נפתלי בנט זוכה ל-11 מנדטים בלבד.

 לכתבה המלאה

בחירות 2021 (צילום: אלוני מור,אבשלום ששוני,מרים אלסטר, פלאש 90,יונתן זינדל, פלאש 90,הדס פרוש, פלאש 90,תומר נויברג, פלאש 90)
בחירות 2021 (צילום: אלוני מור,אבשלום ששוני,מרים אלסטר, פלאש 90,יונתן זינדל, פלאש 90,הדס פרוש, פלאש 90,תומר נויברג, פלאש 90)

אורנה בנאי: "אנשים שמצביעים לנתניהו לוקים בעיוורון מוחלט"

אשת הבידור המוערכת אורנה בנאי שוחחה בכאן חדשות עם מיכל רבינוביץ' וסיפרה על השנה האחרונה, ומתחה ביקורת קשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ.

"אנשים שמצביעים לו היום זה אנשים שלוקים בעיוורון מוחלט. אמרתי שזו כת, אבל איך כת יכולה להיות עם כל כך הרבה אנשים. אמרתי על גנץ בהתחלה שאולי הוא כמו רבין החדש אבל איזה רבין ואיזה עמאיית - פשוט הוא הונה אותנו ואני לא סולחת לו".

לכתבה המלאה