אתר וואלה הודיע הערב (שבת) על מינויו של ערן טיפנברון לעורך הראשי של וואלה, שהצטרף לאחרונה לקבוצת התקשורת ג׳רוזלם פוסט הכוללת בין השאר גם את מעריב, רדיו 103fm וספורט 1.  טיפנברון ייכנס לתפקידו בחודש מרץ. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על חיזוק מערכת התוכן של וואלה וביסוסה כאתר המוביל בישראל.

 ערן טיפנברון הוא מבכירי תעשיית העיתונות והדיגיטל בישראל, בשנים האחרונות כיהן במגוון תפקידים בכירים בכלי התקשורת המרכזיים בישראל. בימים אלו, הוא צפוי לסיים את תפקידו כמנכ"ל והעורך הראשי של ערוץ הכנסת. לפני כן היה העורך הראשי של אתר ynet, ובעברו שימש גם סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת RGE, ראש מערכת החדשות של "ידיעות אחרונות" ושליח קבוצת ידיעות אחרונות בברלין.

מנכ"ל וואלה עידו אשד מסר: "ערן הוא אחד מהעורכים הבכירים בישראל, בעל ניסיון עשיר בדיגיטל. אני שמח וגאה על הצטרפותו ובטוח שהוא יוביל את האתר להישגים משמעותיים ויבטיח את המשך המובילות של וואלה". מ-RGE נמסר בתגובה: "מאחלים לטיפנברון המוכשר והראוי הצלחה גדולה ובטוחים שכך יהיה".

טיפנברון מסר גם הוא את תגובתו: "אני שמח להצטרף לוואלה, כלי תקשורת מהמרכזיים והמשפיעים בישראל. ומקווה לתרום מיכולותיי כדי לחזק אותו עוד יותר".

מקבוצת RGE נמסר: "מודים לערן על תקופה בה הצעיד את ערוץ הכנסת למחוזות חדשים ומאחלים לו הצלחה רבה".