מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, סייר היום (שלישי) באזור הדרום, נפגש עם המפקדים והשוטרים, וקיבל סקירה אודות היערכות ופעילות מערכי המשטרה באזור הדרום במבצע הבחירות לכנסת ה-24 של מדינת ישראל.

בתוך כך התייחס המפכ"ל להיערכות ופעילות משטרת ישראל במבצע הבחירות לכנסת: "משטרת ישראל אחרי עבודת מטה ארוכה וסדורה נפרסה במערך של 20 אלף שוטרים ברחבי הארץ לכל אורך יום הבחירות" אמר שבתאי. "יש לנו כוחות בקלפיות, בריכוזי הקהל וגם בצירי התנועה. נערכנו במוקדים הבעיתיים עם כוחות נוספים גם בצורה סמויה וגם בצורה גלויה".

"אני רוצה לציין את שיתוף הפעולה עם וועדת הבחירות, גם בפריסה, גם בהיערכות וגם במוכנות. יש לנו חפ"ק משותף שיושב בכנסת אליו מגיעים כל הדיווחים והאירועים החריגים ודרכו הם מטופלים ברמה הארצית", אמר המפכ"ל.

"אני פונה לציבור ומבקש להישמע לשוטרים ולכוחות הביטחון", ביקש שבתאי והוסיף: "אנו רוצים לאפשר לבוחרים את מימוש זכותם הדמוקרטית. יש לנו גם את צו הקורונה שאני מבקש לא לשכוח שזה לא מאחורינו. צריך להקפיד על שמירת המרחק. נערכנו עם קלפיות קורונה למבודדים ולחולים. גם באתרי הקניות והטבע אנו ערוכים וננסה להעניק לכם את התנועה והשהייה שם בבטחה".

לסיום אמר, "אני רוצה להודות לכל השוטרים והשוטרות, לוחמי מג"ב והמתנדבים. אנו נפעיל את כל הכלים על מנת לשמר את טוהר הבחירות, מאחל לישראל יום בחירות טוב".