השפים חיים כהן, משה שגב וסיירת של 2000 מתנדבים וחיילים לא פוסחים על אף אחד בחג הפסח, ובישלו היום 2000 ארוחות שף חגיגיות לניצולי שואה, קשישים ומשפחות חד הוריות במטבחי מלון קראון פלזה סיטי סנטר בתל-אביב. 

יערית שושן-סבג יוזמת הפרוייקט, בשיתוף עם עמותת יד עזר לחבר חברו יחד לקיום מצוות קמחא דפסחא, במהלכו תחולקנה ארוחות מכובדות לנזקקים לכבוד החג, אותן יבשלו השפים המובילים בישראל, חיים כהן ושגב משה ולצידם השפים בני בז'ה ואיציק טפירו במטבחי קראון פלזה סיטי סנטר, תל אביב. הארוחות יחולקו לכ- 2000 משפחות נזקקות בישראל באמצעות כ-2000 מתנדבים שנרתמו למשימה.  

יום הבישול וההכנות התחיל בשעות הבוקר המוקדמות ונכחו בו כל השותפים בפרויקט והמתנדבים שהגיעו לארוז. (חיים כהן, משה שגב, יערית שושן, שמעון סבג  מייסד ומנכל עמותת יד עזר לחבר, אלון שרון אלון, מנכ"ל קראון פלזה והשפים בני בז'ה ואיציק טפירו).

במהלך ההכנות ובישול האוכל אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה: "עמותת יד עזר קנתה מזון לשפים לארגן כ- 2,000 מנות, חשוב לי ביותר שדווקא ניצולי השואה, הקשישים, אמהות חד – הוריות, משפחות מעוטי יכולת יקבלו ויזכו לארוחה של שף, גם להם זה מגיע, הם לא הולכים לאכול ולסעוד את ליבם במסעדות יוקרה למינהן כל השנה ודווקא בחג הפסח, זה מגיע להם ובמיוחד לאחר כל מה שעבר עליהם לאחר התקופה הקשה והלא פשוטה שעברה עליהם בגלל משבר נגיף הקורונה הארוך שנמשך למעלה משנה בישראל".