וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים

שעשו את השנה

לכבוד יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, מערכת וואלה! גאה להציג את רשימת האנשים והנשים שאת פועלם השנה, פשוט אי אפשר היה לפספס. מהמלחמה בקורונה, מהזירה הציבורית, החברתית והכלכלית, ממגרשי הספורט, מתעשיית ההייטק, מעולם התרבות והבידור, האופנה והקולינריה - קבלו את המעולים והמעולות שעשו לכולנו את השנה. פרויקט חגיגי

    • ראובן קסטרו

      שרון אלרעי פרייס

      ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, התמנתה לתפקידה אחרי הגל הראשון של הקורונה בעקבות חילופי התפקידים בצמרת המשרד. היא הצליחה בזמן קצר לגרום לשיתוף פעולה טוב יותר בין כל הגורמים שעוסקים במיגור המגפה ונחשבת לסמכות הבלתי מעורערת במלחמה בקורונה בשנה האחרונה, יחד עם הפרויקטור נחמן אש ומנכ"ל המשרד חזי לוי.

    • ראובן קסטרו

      רוני גמזו

      פרופ' רוני גמזו, מנהל בית החולים איכילוב בתל אביב, נכנס לתפקיד הפרויקטור הראשון של הקורונה בקול גדול, אולם מהר מאוד למד שהוא לא יכול לעמוד מול האינטרסים הפוליטיים והמגזריים במהלך הלחימה בהתפשטות המגפה. המורשת הגדולה של גמזו היא תכנית הרמזור, שלפיה עובדים עד היום וללא ספק הוא ייזכר כמי שלא ויתר על יישומה עד לרגע האחרון בתפקיד.

    • יוסי אלוני

      פרופ' עידית מטות

      פרופ' עידית מטות, מנהלת מערך הרדמה, כאב וטיפול נמרץ ומנהלת האגף הכירורגי באיכילוב, כבשה אותנו ועוררה השראה בראשית ימי הקורונה ובין שלל ההפחדות של המומחים. מדובר באשת מקצוע מובילה ומוערכת, עם אישיות כריזמטית שלא פוחדת להשמיע את דעתה בקול רם וצלול, גם כשהיא נגד הזרם.

    • ראובן קסטרו

      רוני נומה

      האלוף רוני נומה, פרויקטור הקורונה במגזר החרדי, החל את תפקידו בתחילת הגל הראשון. בהמשך הלך וחיזק את מעמדו, תחזק קשרים קרובים עם כתבים ומובילי דעת קהל ועם רבנים שעזרו לו לקדם את הפעולות שהוא חפץ בהן. במהרה למד את רזי המגזר ואת כאביו, וכאשר הגיע המשבר עם הפרויקטור לשעבר גמזו, הוא הצליח להרגיע את הסערה בשיחות מאחורי הקלעים.

    • רפי דלויה

      שירה איסקוב

      אף אישה לא הייתה רוצה להתפרסם בנסיבות שבהן התפרסמה שירה איסקוב, אבל זאת גם הסיבה שהיא ראויה כל כך להערכה. מהמקום הכי חלש, מהכאב וההשפלה, היא ביקשה לשתף, לספר ולהראות ולא חיכתה אפילו להחלים לפני שהתיישבה מול המצלמות – להיפך. היא ועדי גוזי שכנתה שהצילה אותה, הן דמויות מפתח במאבק החשוב נגד אלימות כלפי נשים בישראל.

    • צילום מסך

      מירית הררי ז"ל

      לאורך 30 שנות נישואיה לשדרן רדיו 103fm דידי הררי, מירית שמרה על ריחוק מתשומת הלב הציבורית, אך כשגילתה שחלתה בסרטן הלבלב, כשהייתה רק בת 50, היא החליטה לחשוף את המחלה שלה ושיתפה בפתיחות מרשימה את הדרך שהיא עוברת. מירית לא ויתרה על החיים ממש עד לרגעיה האחרונים - בהם היתה מוקפת בבני משפחתה.

    • מחניודה

      אסף גרניט

      אם זה נראה כמו משהו מעולם אחר, מרגיש כמו משהו מעולם אחר וטעים כמו משהו מעולם אחר - זה כנראה כוכב מישלן של אסף גרניט בעיצומה של מגיפה משתקת עולמות. בציוץ אחד בינואר 2021 הצליח גרניט גם להשתלט על סדר היום הישראלי, גם לגרום לכולנו להנהן בהסכמה של "הכי מגיע לו", וגם לספק לנו קצת כותרות חיוביות נטולות נגיף.

    • באדיבות המצולמים

      נוי הדס

      נוי הדס היא מודל להעצמה נשית בעולם העסקים. היא התגברה על טראומה קשה בגיל צעיר, אחרי שאביה נפצע קשה בתקרית שוד, מה שגרם לקריסה כלכלית של המשפחה. בגיל 21 החליטה הדס להמשיך את דרכו כסוחרת פירות וירקות, והקימה עסק מאפס בענף שלא רגיל, בלשון המעטה, לנוכחות נשית. כיום, כשהיא בת 29 בלבד "נוי השדה" היא רשת בת תשעה סניפים מצליחים והיא עצמה כבר הצהירה על היעד הבא - להיות שרת החקלאות של ישראל.

    • סיון פרג'

      איציק אברכהן

      הגם שאיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, הוא מנהל הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, הוא העדיף שלא להסתפק בקיים אלא עמל על ניסוח מחדש של כללי הקמעונאות. הוא הרחיב את סל המוצרים והשירותים של הרשת והקים מערכת הזמנות אונליין, שהלכה והתעצמה בשנה האחרונה ובמיוחד בזמן מגיפת הקורונה.

    • יניב אדרי

      שירה האס

      יש לנו כמה שגרירים ושגרירות טובים בהוליווד. שירה האס, השחקנית בת ה-25, זינקה השנה גבוה לצמרת עם שלל פרויקטים, אהבה מהצופים והערכה בינלאומית. התפקיד הראשי שלה בסדרה "המורדת" בנטפליקס לקח אותה עד לגלובוס הזהב והאמי ומשם היא ממשיכה לטפס ושום דבר לא יעצור אותה בדרך לפסגה הבאה.

    • ורד אדיר

      יניב ביטון

      מהרגע הראשון שיניב ביטון נכנס לאולפן "ארץ נהדרת" בספטמבר האחרון, היה ברור לגמרי מי הולך לגנוב את ההצגה העונה. החיקוי שלו לפרשן חדשות 13 אבישי בן חיים היה לא פחות ממושלם כשבהמשך התווספו לו חיקויים מופתיים נוספים, ובראשם שר הבריאות יולי אדלשטיין ויו"ר ש"ס אריה דרעי. זו הייתה השנה שבה כולם נחשפו אליו, ולא נראה שהוא עומד לעצור בקרוב.

    • באדיבות כאן 11

      ניב סולטן

      ניב סולטן עלתה השנה עוד כמה מדרגות בסולם, נהיתה המאמי הלאומית והגיעה עד אפל טיוי פלוס - כל זאת כמובן בזכות הסדרה "טהרן", בה גילמה את סוכנת המוסד תמר רביניאן וזכתה בפרס על תפקידה בטקס פרסי הטלוויזיה. היא נראית ונשמעת הכי ישראלית שיש, אבל יש בה משהו בינלאומי. החומר שממנו עשויות כוכבות.

    • ראובן קסטרו

      נועה קולר

      לנועה קולר הביישנית מטבעה יש לגיטימציה מלאה לתעופה עצמית. הסדרה "חזרות" בכאן 11 הזניקה את ההערכה אליה לשיאה, וקיבעה סופית את ההכרה בקולר כאחת השחקניות הגדולות ביותר בישראל. ובצדק. ההצלחה וההערכה העצומה של קולר מחממות את הלב, והיא הוכחה שלפעמים גם הטובות מנצחות. קולר באמת שחקנית מעולה ונדירה, יוצרת נהדרת ויש לה קסם עצום.

    • שי פרנקו

      נגה ארז

      כמעט ארבע שנים אחרי אלבום הבכורה שלה, נגה ארז חזרה לא מכבר עם "KIDS", אלבום שקשה לא להתמכר אליו. כל מה שעבד באלבום הראשון עובד גם פה. היא נשמעת כמו תוצר אהבים של קניה ווסט עם בילי אייליש כשארז פשוט עושה את זה טוב יותר, בועט יותר ומרתק יותר. תשאלו את המעריצים, ג'ימי קימל וגל גדות.

    • עודד קרני, איגוד הג'ודו

      פיטר פלצ'יק

      דחיית האולימפיאדה בטוקיו מקיץ 2020 לקיץ 2021 שינתה את ההכנות של המשלחת הישראלית, ובניגוד לספורטאים רבים שהתכניות שלהם השתבשו, נראה שפיטר פלצ'יק הצליח יותר מכולם להפוך את הלימון ללימונדה. הג'ודוקא שמר על כושר ככל הניתן בזמן הפגרה, ויצא כמו מלוע של תותח הישר לאליפות אירופה שנערכה בפראג בנובמבר, שם קטף את הזהב.

    • DeFodi Images

      מנור סולומון

      כדורגלן העתיד של ישראל הוכיח השנה שהעתיד כבר כאן. אחרי שבשנה החולפת הפך לכובש הישראלי הצעיר ביותר בליגת האלופות בגיל 20 בלבד עם שערים דרמטיים מול מנצ'סטר סיטי ואטאלנטה, הצליח הקשר המבריק להרים לעצמו את הרף עם שני (!) שערים מכריעים מול ריאל מדריד. המשימה הבאה שלו היא לבחור את היעד בו יתפתח מיהלום מבטיח לכוכב על.

    • איגוד ההתעמלות

      לינוי אשרם

      אשרם, שכבר זכתה במדליות זהב באליפות אירופה במקצועות הכדור והאלות, עשתה זאת בענק על הבמה הגדולה ביבשת בקטגוריה המשלבת את כל המקצועות. בעיצומו של קרב מותח היא קטעה רצף של 12 זכיות רצופות של מתעמלות רוסיות וכעת נושאת על גבה את מירב התקוות של המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בטוקיו שתיערך הקיץ.

    • Patrick Smith

      דני אבדיה

      לפני שנה, רבים עוד פקפקו בתחזיות של מומחי הכדורסל העולמי שסימנו את הכישרון הישראלי כאחד הטובים בעולם לגילו. והנה, חודשיים לפני יום הולדתו ה-20 אבדיה אכן נבחר בטופ 10 - כשנלקח בבחירה התשיעית על ידי וושינגטון. קריירת ה-NBA שלו אמנם עוד בחיתוליה, אבל העתיד נראה ורוד מאוד.

    • אוהד רומנו

      נועה קירל

      בגיל 14 היא נראתה כמו עוד תופעה חולפת של שיר וחצי אבל השנה, רב"ט קירל הפכה למעצמה שאי אפשר לזלזל בה, עם שלל להיטים, קמפיינים וחוזה בינלאומי חדש ששם אותה על קו ישראל-לוס אנג'לס. קירל היא דמות לחיקוי וכישרון שמלהיבה את הצעירים הישראלים - ועל הדרך גם משדרת להם תעוזה, ענווה, חריצות ומודל יופי בריא.

    • גילי אלגבי

      זהבה בן

      זוכת האח הגדול, קיבלה השנה בחזרה את ההכרה והתהילה שלהן ייחלה ופיללה כל השנים. אבל אל תתבלבלו, כי עם כל הכבוד לריאליטי שהחזיר אותה לתודעה הלאומית, זהבה בן תמיד היתה הזמרת בה' הידיעה ואבן יסוד בתעשיית המוזיקה המקומית, עוד מהימים שבהם לא התביישו בצמד המילים "זמר מזרחי".

    • ניר פקין

      בל אגם

      בדרך מעוררת השראה, שכוללת אמביציה, הומור, כישרון ופה גדול, השחקנית וכוכבת הטלוויזיה, בל אגם, שוברת לא מעט תקרות זכוכית. כפעילה זה שנים למען הקהילה הטרנסג'נדרית, הספיקה לזכות באות הוקרה מטעם משרד החינוך וגם בשגרת העשייה המקצועית שלה, אגם עושה את דרכה לאט, בטוח ועם חיוך גדול לפסגת תעשיית הכוכבים המקומית.

    • אור אורן

      פאולה רוזנברג

      עורכות וואלה! בריאות מאוד מאוד אוהבות את פאולה רוזנברג. יש להן אפילו צימוד מילים של "תהיי פאולה" בכל פעם שמישהי מהן מידרדרת לשנאה עצמית, מתלוננת על המשקל או מכנה את עצמה בכינוי לא יפה. פאולה היא מודל לבריאות וקבלה עצמית ולנשיות חזקה ולא מתנצלת והתמונה החשופה שפירסמה השנה בפוסט מרגש, עוררה מחדש את הדיון החשוב בנושא.

    • ניר פקין

      דרור קונטנטו

      דרור קונטנטו עובד כבר שנים כדי לבסס את מעמדו בתעשיית האופנה המקומית עם ארסנל כוכבות שנהנות מעיצוביו. השנה, הוא השיק קולקציית רדי-טו-וור חדשה אחרי תקופה ארוכה של שמלות ערב וכלה בלבד, רשם נוכחות מרשימה בשבוע האופנה תל אביב וכמובן - השתתף באח הגדול, מה שעזר לכולנו להכיר את הפרסונה הצבעונית מאחורי המעצב המוכשר.

    • שי ארבל

      יעל שלביה

      יעל שלביה בת ה-19 היא הדוגמנית המקומית הבולטת ביותר שלנו, שהצליחה לשלוח זרועות בשנת הקורונה הקשה, לכל חלקה משמעותית בתעשייה הבינלאומית. היא זכתה בטייטל ״הפנים הכי יפות בעולם״, הפכה לישראלית הראשונה על שער מגזין באמירויות, כיכבה בשלל קמפיינים נחשקים והיד עוד נטויה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully