למרות העוצר הלילי שהוטל על העיר לוד בעקבות המהומות בעיר, נרשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) הפרות סדר ועימותים במספר מוקדים בין המשטרה לבין מתפרעים ערבים ויהודים. מאות מתפרעים המשיכו ביידוי אבנים, השלכת בקבוקי תבערה, קטטות, גרימת נזק לרכוש ותשתיות והצתות. שני שוטרים נפצעו באורח קל ו-19 חשודים נעצרו. בנוסף אישה בהריון נפצעה באורח קשה במהומות ויולדה, ו-20 בני אדם נוספים נפצעו באורח קל.

גיל גבאי, תושבת לוד, סיפרה  ברדיו "גלי ישראל" על שהתרחש בעיר: "אנחנו שומעים את המואזין מהמסגד צורח צרחות אימה לכל הצעירים לבוא ולהתאסף כדי לפרוע פרעות ביהודים. הם שוברים אבני מדרכות כדי שיהיה להם מה לזרוק, מתכננים איך לתקוף את היהודים".

"תוך כדי אנחנו מתקשרים ומראים לשוטרים מאיזה בית ירו עלינו", המשיכה גבאי, "אבל הם פשוט לא עושים כלום, אף אחד לא מגן עלינו". לדבריה, "כך זה היה בכל הימים האחרונים וכנראה שכך זה יהיה בימים הקרובים. המצב הנפשי והפיזי נהיה קשה, אנחנו בפחד אימים. לא ראיתי את הילדים שלי בחרדה כזו. כל הלילה הם באו אלי לשאול אם אנחנו איתם. הילדה הקטנה שלי בוכה".

עוד אמרה גבאי, כי "כרגע סטירת הלחי הזו שאנחנו מתקשרים למשטרה והם עומדים בצד ומסתכלים - זה חוסר ביטחון לא יאומן, אנחנו פשוט לבד. היינו תמיד ביחסי שכנות מעולים. ההסתה של המסגד הרסה פה הכל. היו ערבים שסימנו את המכוניות של היהודים ושרפו אותן".