כתב וואלה! בחיפה, יואב איתיאל, התראיין היום (שני) בתוכניתו של יואב מינץ ברדיו צפון, 104.5FM והתייחס למהומה בישיבת מועצת העיר חיפה שנערכה אמש, במהלכה עזבה את הישיבה ראשת העיר, עינת קליש רותם, ובהמשך, הודחו גם שני סגניה. "אני שומע על ראשת העיר שהיא מתנשאת ולא נגישה", אמר איתיאל.

לדבריו, "קרה מהלך שלא זכור בחיפה או בעיר אחרת. קליש רותם עזבה את הישיבה ובהמשך הודחו שני סגניה. אני שומע עליה: 'התנשאות, לא סופרת, לא זמינה, ולא נגישה בבדידות המזהרת שלה. אני חש סלידה רבה מדרכה של ראשת העיר חיפה'".  

כתב וואלה! הסביר כי האופוזיציה מהווה רוב במועצת העיר ועל כן, ראשת העיר תלויה בם בכל החלטה. הוא סיפר: "18 הצביעו בעד הצעת האופוזיציה להדיח את סגניה של ראשת העיר. קליש רצתה למנוע את הישיבה, אז הם עתרו לבג"ץ והדיון נקבע". 

במקביל לכך, סיפר איתיאל כי גם ראשת העיר עתרה לבית המשפט נגד העירייה, על מנת שהישיבה תצא לפועל. בתגובה לכך, בית המשפט אף פסק 12 אלף שקלים הוצאות לראש העיר וסגנה. הוא הוסיף כי כשהישיבה התחילה, ראשת העיר נשאה נאום קצר ומיד עזבה את הישיבה, "לאחר מכן נשאו נאם אחרי נאום כנגד ראשת העיר". 

כשנשאל האם זהו הסוף הפוליטי של עינת קליש, השיב איתיאל: "אני לא חש שיש התנגדות, אלא סלידה גדולה מדרכה. היא נבחרה בבחירות ישירות, לכן אי אפשר להדיח אותה, אלא רק לאמלל אותה".