עמותת עדי, הנותנת מענה טיפולי, שיקומי וחינוכי לכל אדם עם מוגבלות במגוון שירותים, מקדמת יוזמה מבורכת נוספת בשם "תיקון עולם".
תוכנית זו שמה לה למטרה לקרב בין ילדים ותיכוניסטים לבין אנשים עם מוגבלות - בעזרת מפגשים אישיים כדומת סדנאות חווייתיות, צפייה משותפת בסרטים, טיולים משותפים ועוד.

התוכנית מתמקדת בתלמידים מכיתה א' ועד תלמידי חטיבות הביניים, כשאותם ילדים ובני נוער הופכים ל"שגרירים", ומקדמים ערכים של הכלה, פתיחות וקבלת השונה ופועלים במסגרות חינוכיות והתנדבותיות. כך הפכו לשגרירי התוכנית גם התלמידים של נסרין זיאדה מכפר יאנוח, מורה ואם לילד עם מוגבלות, ששיתפה את סיפורה בפניהם והכירה להם את הפרויקט. התלמידים התרגשו עד דמעות ואף שלחו מכתבים אישיים ל דורון אלמוג, יו"ר עדי, וביקשו להצטרף.

זיאדה מספרת: "דורון חיבר אותנו לפרויקט, ואני גאה להיות חלק ביצירת חברת מופת. אני בעצמי חולמת להקים עמותה שתעניק שירותים חיוניים למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים". מנהלת תיקון עולם בת אל קטורזה כהן מוסיפה, "חשוב שניצור שיח פתוח, שממנו תצמח מציאות שבה אף אדם עם מוגבלות, ילדיו, בן זוגו, הוריו או חבריו, לא יחושו בושה, שונות, נפרדות או בדידות, החברה שלנו תהיה חברה שוויונית לכל אדם, ונחיה במציאות ללא חומות, מתוך הבנה שבסופו של יום - אנחנו בעצם לא כל כך שונים".